Pred pár dňami sme informovali o zaujímavom kroku Českej pošty, ktorá uzavrela partnerstvo s čínskym Aliexpressom. Zaviazala sa, že objednávky doručí do 10 dní. Pomôcť jej v tom malo špeciálne prekladisko v Belgicku, ktoré vybaví preclenie a preposlanie do Česka.
Český zákazník tak do desiatich dní obdrží svoj balíček „se vším všudy“. Ako je na tom slovenský zákazník? Pýtali sme sa Slovenskej pošty, ktorá nám poskytla výnimočne stručnú odpoveď. Skoro tak, akoby len odvrkla.
Nič podobné sa totiž na Slovensku nechystá. „Slovenská pošta v súčasnosti takúto spoluprácu neplánuje,“ napísala hovorkyňa Slovenskej pošty Iveta Dorčáková. Čakali ste viac? My tiež. Objednávať si cenovo často výhodnejšie produkty z Číny je niečo, čomu neodolal nejeden z nás.
Mať k dispozícii službu, ktorá vám objednávky doručí rýchlo a ešte ich za vás preclí je doslova „na nezaplatenie“. Nezabudnime, že od nového roka sa menia pravidlá na dovoz z Číny. Zdaneniu budú podliehať všetky zásielky, akokoľvek malé, resp. lacné.
Aj to je jeden z dôvodov, prečo mnohé čínske obchody v Európe prevádzkujú vlastné sklady. Dovoz a platenie daní tak majú pod vlastnou taktovkou.
SL pošta je tá najhoršia inštitúcia na doručovanie čohokoľvek v našej slnečnej sústave !!!!!! Pred 2 dňami som poslal balík EXPRES KURIEROM, stálo to vyše 9€ a NIE SU DEMENTI SCHOPNY TO ZA 2 DNI DORUČIŤ ?!?!?! Keď to malo byť do 24 hodín ?!?!?!?
Už mi prijímateľ vypisuje že som ho oje___ a nič mu neposlal…som zvedavý aké stanovisko pošta zase bude mať…už som s nimi jeden podobný prípad riešil pred mesiacom…proste, TOTALNY BORDEL TAM !!!!!! NIKDY VIAC služby SKur___nej pošty nevyužijem !!!!!! Za 5€ som si mohol zavolať UPSku, došli by pre balík kumne domov a viac by som sa nestaral………..
Keby tak mali konkurenciu,,čo by dorucovala aj obyčajnu poštu rovnako ako oni,,by sa inak obracali,,aby získali zákazníka……….neviem či NATO majú nejaký monopol,,že môžu len oni túto činnosť vykonávať,,,ale malo by sa to zmeniť
……hneď by to inak vyzeralo…
Těch firem je několik a ještě si pro to přijedou..
Môžeš uviesť príklad?
Monopol hádam (dúfam) nemajú…
Ale majú infraštruktúru !!! A tá sa nedá vybudovať len tak ľahko…
SK pošta vznikla pred mnohými rokmi ako ŠTATNY PODNIK, teda všetko platil hradil štát…budovy…školenia…atď…
Teraz keby to chcel dakto spraviť súkromne tak je to asi nepredstavitelné…
Súkromné kuriérske spoločnosti sa týmto asi nikdy nebudú zaoberať, pretože posielať dopisy je MOC nevýhodné ! Museli by fakt VEĽA investovať do toho a to hlavne v tejto dobe nikto nedá…Nehovoriac o tom že tam je frmol proste, tam sa to neráta že denne si odrobíš 8 hodín a koľko spravíš toľko spravíš ! Tak si platený za to koľko balíkov dodáš !!! A pri dopisoch by si ich musel rozviezť tak asi 5x viac (ak by stálo poslanie 1€…) a to by museli kuriéri behať od domu k domu, muselo by byť omnoho viac na SK zamestnaných pracovníčok na centrálach čo by to triedili, takže zase omnoho viac € na platy…atď atď…o tom že by sa to nestíhalo ak by mal každý kuriér behať 5x viac kvôli blbým dopisom…to je utopia proste :)))
V tomto má SLpošta fakt akýsi monopol…proste výhodu v počte bohužiaľ ale NEschopných pracovníkov :)))))))
Presne rovnako som dopadol aj ja a zákaznícky servis nie je schopný zistiť o nič viac ako vidím aj ja ako zákazník na ich webstránke v sledovaní zásielok. Zaplatím osem eur za poslanie to je drahšie než akákoľvek iná súkromná spoločnosť. A tento Moloch mi stratí zásielku s tým že my nevieme kde je toto ti musí ako vysvetlenie stačiť ty hlúpy zákazník či čo si To
A kedy Slovenská pošta nesklamala ?
Poštový poriadok ešte z čias Márie Terézie, dostupnosť služieb a otváracie hodiny príšerné – pracujúci človek si lnevie reálne vybrať zásielku (hlavne keď býva v satelite a pracuje v meste). Chcelo by to prekopať od základov.
To bys musel(a) zapojit mozeček… Když víš, že pracuješ ve městě a nejsi celý den doma v satelitu – tak si LOGICKY necháš poslat zásilku na adresu do práce !!! Jako každý normálně uvažující člověk… OMG WTF… Tam ti jí buď převezmou od pošťáka holky na recepci anebo tě zavolají abys dorazil(a) na recepci pro její převzetí…
Vím – je to velmi dlouhá odpověd. Zestručním to: ZAPOJ MOZEK !!!!
Ty „slušný“ mozečku, to by si musel zapojiť aj logiku a empatiu, aby si pochopil, že nie každý má takéto možnosti a že nie každú zásielku očakávaš. A prečo by som mala financovať náhradné doposielanie, keď už za tú zásielku niekto (a nie málo) zaplatil. Podľa Tvojej „zdvorilej“ odpovede máš ešte asi málo skúseností a hlavne Tí chýba snaha porozumieť tomu, že niekto by mohol vyžadovať od SP služby hodné tohto tisícročia.
Úradné zásielky Vám asi ťažko pošlú do práce
Slovenská Pošta…!?!?
Po dvoch nevydarených pokusoch sa ma pracovníčka pri okienku s balíkmi opýta..,,A čo by to malo byť, alebo aspoň aké veľké to asi je…ona to nemôže nájsť.“..😂
Nakoniec….za pomoci kolegyňe zistili, že zásielku PRAVDEPODOBNE..ma u seba poštárka….i napriek tomu, že listok o zásielke som našiel v schránke piatok a na poštu som prišiel v pondelok…😒
Toto je jeden hnusný komunistický podnik Kde sa Odvtedy nič nezmenilo. Sledovanie zásielok je iba na základnej úrovni typu zásielka odišla potom nič a potom zásielka doručená. Je jasné že mne ako zákazníkovi je nanič vidieť ich medzi sklady v sledovaní zásielok ale aby to nevedel ani zákaznícky servis? Stratili mi zásielku v hodnote 300 eur zaplatili sme za ňu 8 eur a zákaznícky servis povedal my nevieme kde je hádam vám to za pár dní doručia. Áno presne takéto služby tento štátny Moloch ponúka. Ak je tam riaditeľ dlhšie ako rok Mal by letieť už len z princípu.
lenze Slovenska posta nesklamala lebo to kazdy od nej ocakaval 😀 bezne je pre mna zasielka a dorucia ju mojej susede ktora sa vola rovnako ako ja aj menom aj priezviskom len v zenskom rode tak uz pisem aj poschodie aby postarka vedela o koho sa jedna no ked ju zastupuje ina tak bohuzial tej je jedno ake poschodie casopisy a listy pre susedu mam v schranke a to jej hned ked vidim hodim do jej schranky ja a moje baliky dostava asi ona lebo par mi ich nedoslo a neviem aka je ale baliky s ciny niektore teraz cez koronu prisli az po pol roku 😀 proste hroza ….zato na pani postarku ktora k nam roky dorucuje postu tak nemam kriveho slova pekne tak jak ona by mal kazdy svedomito robit svoju pracu
Hold Slovenská pošta. Organizačna štruktúra je pre 21.storočie zla. Stačilo mi ísť zuradovať Sipo na Tomášikovu na 6.p.Interier budovy je z tvrdého sociku 1970.Nejasne kompetencie jednotlivých úsekov. Jeden sa odvoláva na druhého. Pred rokom s veľkou pompou spustili možnosť bezhotovostných platieb za služby. To čo malo byť už okolo roku 2005.A určitě každý z nás má ďalšie skúsenosti so SP. Samozrejme vďaka jednotlivcom sú aj fajn skúsenosti. Hold táto organizácia potrebuje tvrdu reorganizácia a hlavne novú konkurenciu v poštových službách, ale to by musela prebehnúť demonopolitizacia SP.
No ja sa snažím, pokiaľ je to teda možné držať preč od každej inštitúcie čo ma v názve „Slovenská“ v akejkoľvek variácii…A pošta je špecifikum sama o sebe. Mám s ňou bohaté skúsenosti.. Od naháňania pani poštárky po meste, cez ponuku debilných žrebov, resp. zaváracích viečok na poháre po nedoručené, resp. stratené zásielky. Škoda, že členovia tohoto defective manažmentu SP sem radšej ani nezablúdia a nemajú si to možnosť prečítať, nakoľko pri ich intelektuálnej insolvetnosti sú články na techbyte pre nich čisté scifi.