Najväčší operátor na Slovensku, Orange, opäť bojuje s technologickými problémami. Podľa informácií, ktoré spoločnosť zverejnila na svojom Facebooku sa má výpadok týkať len západného Slovenska.
Aktualizácia 16.10. o 16:30: „Včera 15.10.2020 v čase od 13.00 hod. do 19.10 hod. sme evidovali výpadok služieb na optike na území západného Slovenska. Dôvodom nedostupnosti služieb bola chyba pri prideľovaní IP adries. Zákaznícke terminály nedostávali IP adresy od DHCP servera z dôvodu jeho preťaženia, ktoré neočakávane nastalo počas načítavania konfiguračného súboru. Spôsob kompenzácie zákazníkov aktuálne riešime, podrobnosti budeme komunikovať neskôr,“ vysvetľuje výpadok hovorkyňa spoločnosti Orange, Alexandra Piskunová.
S týmto tvrdením však nesúhlasia početné komentáre od ľudí z prakticky celého Slovenska, čo podporuje aj služba Downdetector, v ktorej ľudia nahlasujú problémy aj z východu. Zarážajúce je na tom to, že Orange rieši už druhý veľký výpadok v krátkom čase. Posledný firma riešila niečo pred dvoma týždňami.
“Vážení zákazníci, na území západného Slovenska evidujeme výpadok optického internetu a televízie. Na odstránení problému intenzívne pracujeme a zároveň sa ospravedlňujeme za prípadné komplikácie,” píše firma.
Kompenzácia 10 centov
Niet sa preto čudovať tomu, že sa začínajú ozývať nespokojní zákazníci. Tí sa na Facebooku začali pýtať na možnosť kompenzácie. „Druhýkrát za necelý mesiac, dúfam, že toto nie je nový normál. Za toto by malo byť odškodnenie, keďže mnoho ľudí teraz nemôže pracovať a môže to mať reálny dopad na to či môžu pracovať na veciach pre svojich zákazníkov,“ píše jeden z komentujúcich.
Na to sa rozhodla firma reagovať možnosťou kompenzácie vo výške 10 centov. „Máte záujem o zľavu na cca 10 centov? Za vzniknuté komplikácie sa ospravedlňujeme. S pozdravom, Veronika,” odpovedal operátor.
Uvedomujeme si, že riešenie technických problémov je náročné pre akúkoľvek firmu, no takéto uštipačné poznámky by si mal operátor určite odpustiť. Operátor neskôr v komentároch spresnil, že 10 centov je alikvotná čiastka, ktorá je zakotvená aj v zmluve. „Je to prepočítané na alikvotu, na čo reálne máte nárok za nefunkčnú službu, čo vyplýva aj zo Zmluvy,” stojí v odpovedi Orange.
To kedy môže byť problém odstránený momentálne nevieme. TECHBYTE už požiadal Orange o presnejšie stanovisko. Hneď ako ho získame vás budeme informovať.
úúúúžasný článok zase !!!!!!!! ANI HOVNO SOM Z TOHO SA NEDOZVEDEL…..
čo je to za zľavu ??? tá krava z orange tam píše : „zľavu NA 10 centov“ ale za ČO ?!?!?!
vy tu píšete : „zľava 10 centov“ čo je úplne iná vec !!!!!!!!!!
ak je zľava 10 centov z 1000€ tak je to smiešne…
ak je zľava z 100€ na 10 centov tak je to SUPER zľava !!!
Orangutáni..
,,,, odišiel som od nich,,, po,,,, 22,,,rokoch,,,
to jak to akoze vypocitala 10 centov?? ked robis doma a za pracu mas zaplatene, robis 8hod za napr 40e denne, net mi nesiel od pol 9 rano do osmej vecer… a za to 10 centov?? to je vysmech alebo urazka?
Mne konkretne vznikli naklady. Pracovat musite dalej a pouzivate mobilny internet. A tam hladko niekolkokrat musite dobit balicek dat, u mna vcera (O2 po 1 gb) dvakrat za 3 eur = 6 eur. Ved nech daju ludom, co maju od nich net, sim na nahradny mobilny internet a tam im po vypadkoch proste ako bonus pripisu niekolko gb dat data. Skoro nic by ich to nestalo, okrem tych sim.
Pre toto som orange dávno poslal do prdele