Videá na YouTube sleduje asi každý z nás. A ak sa nám tvorba určitého autora páči, väčšinou ho podporíme nielen palcom hore, ale aj odberom. V takom prípade platforma začne s odosielaním emailov, ktoré nás informujú o každom novom videu.
To však často býva skôr otravné, ako užitočné, čo je dôvod, prečo platforma od odosielania predmetných emailov upustí. Zmena by mala prísť tento týždeň a bude sa týkať nielen tradičných videí, ale aj živých prenosov, informuje publikácia 9to5Google.
Táto forma upozornenia na zverejnenie novej tvorby je jednoducho zbytočná a využíva ju skutočne minimum užívateľov. Zdroj uvádza, že menej ako 0,1 % zo všetkých odoslaných emailov je aj skutočne otvorených. V dnešnej dobe tvorcovia svoje nové videá propagujú skôr prostredníctvom sociálnych sietí, ktorá sú navštevované oveľa častejšie ako emailové schránky.
Zmena má nastať ešte tento týždeň. Vyššie uvedené percento je pritom jednoznačným dôkazom, že poteší drvivú väčšinu z nás. Naše emailové schránky tak budú po novom o niečo menej zahltené nepotrebnými emailmi, ktoré väčšinou aj tak skončia rovno v koši.