Facebook v novembri 2018 sprístupnil bez väčšej pozornosti novú aplikáciu Lasso, ktorá bola určená pre Android a iOS a dostupná na niekoľkých vybraných trhoch.
Aplikácia Lasso mala osloviť hlavne dospievajúcu populáciu a mladých používateľov, medzi ktorými je populárna aplikácia TikTok. Lasso bol klon TikTok-u. Umožnil zdieľať krátke 15-sekundové videá doplnené rôznou hudbou, zvukmi a efektmi.
Nechýbal informačný kanál s odporúčaným obsahom alebo vyhľadávanie videí pomocou hashtagov. Aplikačný experiment však pravdepodobne nesplnil očakávania. Aplikácia Lasso skončí 10. júla a spolu s ňou aj aplikácia Hobbi, čo bol zase akýsi klon Pinterestu, informuje Techcrunch.
Podľa analytickej platformy App Annie aplikáciu Lasso aktívne používalo najviac 80 000 ľudí. Toto číslo sa podarilo dosiahnuť v Mexiku, na najväčšom trhu, kde bola aplikácia dostupná.
Vzhľadom na toto číslo je teda jasné, že experimentálny produkt Facebooku príliš nezaujal.