Spoločnosť Strategy Analytics prichádza s novou správou, podľa ktorej počet expedovaných inteligentných hodiniek v prvom štvrťroku 2020 vzrástol o celých 20 %, teda na úroveň 14 miliónov kusov. O téme informuje web Gizmochina.
Trhu dominoval Apple, ktorému sa podarilo expedovať 7,6 milióna modelov Apple Watch. Z trhu sa mu tak pripisuje celých 55 %.
Na druhom mieste sa nachádza juhokórejský výrobca Samsung, ktorý expedoval 1,9 milióna hodiniek, čo sa rovná 13,9 % podielu na trhu. Oproti minulému roku si tak pohoršil o 1 %.
Tretiu priečku obsadil Garmin s počtom 1,1 milióna zariadení, a teda mu patrí rovných 8 % trhu.
Darilo sa aj napriek koronavírusu, no v druhom štvrťroku tomu má byť inak
Steven Waltzer, hlavný analytik spoločnosti Strategy Analytics, tvrdí, že dopyt po inteligentných hodinkách rástol aj napriek globálnej pandémii koronavírusu. Taktiež dodal, že smarwatch sa veľmi dobre predávajú prostredníctvom online reťazcov. Na druhý kvartál 2020 však spoločnosť predpovedá výrazné spomalenie a pokles.
Woody Oh, riaditeľ Strategy Analytics, prehlásil, že predaje na území Európy a Spojených štátov amerických v posledných mesiacoch výrazne poklesli. A keďže COVID-19 je stále veľmi aktuálnou témou, je viac ako pravdepodobné, že v druhom štvrťroku opäť zavarí nielen trhu s inteligentnými hodinkami.