Náhodné poškodenie smartfónu nie je ničím príjemným, keďže prípadná nezáručná oprava nezvykne byť lacná. To platí hlavne pre obrazovky prekryté krehkým sklom, ktoré sa ničia asi najčastejšie.
Stačí malá nešikovnosť, smartfón spadne na zem a prasknutý displej je na svete. Tento problém dokáže do istej miery vyriešiť kvalitný kryt alebo puzdro, no ani ten nemusí byť všemocný.
Iným riešením je poistenie, respektíve prémiový spoplatnený servis, ktorý má v ponuke aj výrobca OnePlus. Takzvaný Protection Plan teraz sprístupňuje aj pre európskych zákazníkov. Celkovo je dostupný v 27 krajinách Európy.
Protection Plan je dostupný len pre najnovšie zariadenia OnePlus 8 a OnePlus 8 Pro. Zákazníci zo Slovenska, Čiech a ďalších krajín, ktorí si jeden z modelov už stihli zaobstarať, si môžu rozšírenú ochranu dodatočne zakúpiť do 25. mája. OnePlus o tom informuje na svojich stránkach.
Protection Plan pozostáva z dvoch variant. Prvý, lacnejší, sa vzťahuje na náhodné poškodenie obrazovky a zadného krytu. Platí jeden rok a stojí 59 eur (OP 8) a 69 eur (OP 8 Pro). Kupujúci musí pri prípadnom servisnom zásahu počítať so spoluúčasťou vo výške 30 eur.
Druhý balíček v podstate kryje akékoľvek poškodenie, poškodenie tekutinami nevynímajúc. Tento program je drahší a je možné si ho zakúpiť aj na dva roky, nie iba na rok. Pre OnePlus 8 je cena stanovená na 69 eur (1 rok) a 119 eur (2 roky).
Pre OnePlus 8 Pro platí cena 79 eur (1 rok) a 129 eur (2 roky). Spoluúčasť v tomto prípade dosahuje výšku 50 eur.
Či takáto služba stojí za kúpu už stojí na zvážení samotných používateľov smartfónov OnePlus 8/8 Pro. Ak o ňu máte záujem, zakúpiť sa si ju môžete na stránkach OnePlus.