Platiť mesačne za niečo, čo človek nevyužíva, nie je zrovna ukážkou správneho hospodárenia. Platí to aj pre digitálne služby, napríklad taký Netflix.
Predstavitelia služby sa rozhodli, že zrušia zaregistrované účty, ktoré nevykazujú aktivitu. Netflix to nespraví automaticky. Neaktívnych členov najskôr vyzve, aby potvrdili svoje platené členstvo v službe.
Ak používatelia členstvo nepotvrdia, až potom sa účet zruší. Výzvu Netflix zašle len tým zákazníkom, ktorí nesledovali filmy alebo televízne relácie po dlhšiu dobu (minimálne 1 rok).
Opätovné oživenie členstva je v prípade potreby veľmi jednoduché. Netflix po obdobie 10 mesiacov dokonca uchová profily, preferencie a obľúbené položky, ktoré si zákazníci nastavili.
Pre Netflix to neznamená veľkú stratu. Neaktívne, no platené účty predstavujú menej ako pol percenta z celej používateľskej základne. Ide teda „len“ o pár stotisíc účtov.
Najväčšia streamovacia služba sa nemusí sťažovať na nedostatok klientov. Zvýšený záujem o obsah podporila pandémia nového koronavírusu, počas ktorej Netflix zaznamenal 47-percentný nárast počtu nových registrácii.
Celkovo má služba na konte približne 182 miliónov predplatiteľov.
,,Platiť mesačne za niečo, čo človek nevyužíva, nie je zrovna ukážkou správneho hospodárenia.“
RTVS!?!?!….čo Vám to hovorí.
Asi tak ??
Ani mi nehovor…mi tí koko__ poslali pred 2 rokmi že im mám 254€ zaplatiť poplatky, pretože som nenahlásil že som invalid…som ich do takej pi_e poslal celú RTVS že taká by sa ani do Kuvajtu nezmestila :)))))))))
Platiť ten ich výpalnícky poplatok za čo ??? Veď TV nemám už 12 rokov doma !!!
Riadny koko___mus !!!
Akože, čo je komu do toho či to sledujem či nie kua ?!?!? Ak za to platím tak nemajú absolutne žiadne právo mi účet rušiť !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ďalší dôvod prečo NIKDY Netflix nepodporím, ani inú podobnú sračku……….