Na aktuálnu situáciu súvisiacu so šírením ochorenia COVID-19 reaguje aj Tesco mobile, partnerský produkt operátora O2.
Podobne ako ostatní operátori, aj Tesco mobile si pre svojich zákazníkov pripravil benefit, ktorý im pomôže udržiavať častý telefonický kontakt s blízkymi.
Zákazníkom s predplatenými kartami poskytne bonusový kredit navyše – 20 % z dobíjanej sumy. Bonus je plošný a získajú ho automaticky všetci zákazníci pri dobití kreditu až do 5. apríla 2020.
Operátor zároveň klientov vyzýva, aby využívali možnosť online dobíjania na www.tescomobile.sk/dobijanie, respektíve používali mobilnú aplikáciu Môj Tesco mobile pre platformu Android.
„V našej mobilnej aplikácii si okrem dobitia kreditu zákazníci môžu spravovať aj väčšinu služieb bez návštevy predajne či volania na momentálne vyťaženejšiu zákaznícku linku,“ uviedol Jan Semotán, generálny manažér Tesco mobile pre ČR a SR.
20-percentný bonus na dobitie kreditu Tesco mobile sa vzťahuje na všetky dobíjacie kanály pre programy Bodka aj Karta. Aplikáciu Môj Tesco mobile pre operačný systém Android si bezplatne stiahnete TU.