V aktuálnom období sú doručovateľské spoločnosti zaneprázdnenejšie, keďže zákazníkom vezú darčeky, ktoré si neraz objednali cez internet z pohodlia domova.
Stav zásielok sa dá už nejakú tú dobu sledovať online. Zákazník jednoducho vidí, kde sa jeho balík nachádza a kedy mu bude doručený. Stačí na stránke prepravcu alebo na špecializovanom webe zadať číslo zásielky, resp. kód sledovania a na obrazovke sa zjavia informácie o jeho stave.
Google sa rozhodol tento proces zjednodušiť. Funkciu pre sledovanie zásielok chce pridať priamo do vyhľadávania Google. Do poľa s vyhľadávaním zákazník jednoducho vloží číslo balíka a ihneď sa mu zobrazí jeho stav.
Google tento systém ešte len testuje, nevidíme ale prekážku v tom, aby nebol niekedy v budúcnosti nasadený. Teda, pokiaľ sa Googlu nepostavia chrbtom samotné prepravné spoločnosti.
Dobrou správou je, že funkcia by mala byť dostupná po celom svete, nielen v USA, ako to býva pri niektorých špecifických funkciách zvykom. Na druhej strane, do systému sa budú musieť zaregistrovať prepravné spoločnosti. Inak sa ich zásielky cez vyhľadávanie Google nebudú dať sledovať.
Dúfame, že novinku v prípade ostrého nasadenia nebudú ignorovať. Minimálne, čo sa veľkých a popredných firiem týka.
Vyskúšané z americkou poštou .. Funguje