Po operátoroch Telekom a Orange predstavil inovovanú ponuku služieb a produktov aj operátor O2. Prichádza v ideálnom čase, teda v predvianočnom období.
Hlavnú úlohu zohrávajú nové paušály, ktoré operátor pomenoval ako SMART. O2 SMART paušál je podľa slov operátora novou generáciu paušálov, ktoré obsahujú veľké objemy dát.
Okrem nich zákazníci dostanú prístup do aplikácií HBO GO, Tidal, spravodajských webov SME a Denníka N, či aplikácie O2 TV podľa svojho výberu. Nové paušály ponúkajú množstvo dát aj pre ďalšie známe aplikácie.
Neobmedzené volania, SMS a MMS sú samozrejmou súčasťou nových O2 SMART programov. Ponuka bola predstavená dnes, 4. novembra, na podujatí O2 Smart Talks, na ktorom vystúpili Sajfa ako zástupca online zábavy a obsahu, publicista Jakub Goda ako ambasádor významu spravodajského obsahu na internete, raper a hudobník Branči Kováč a hviezda filmovej a umeleckej branže Zdena Studenková.
Biely O2 Smart paušál
Operátor aj svoje nové paušály kategorizuje podľa farieb. Základom je Biely O2 Smart paušál, ktorý obsahuje neobmedzené volania, SMS a MMS správy v celej EU. Program je určený tým zákazníkom, ktorí dátujú len sporadicky alebo vôbec.
Kúpiť si môžu 1 GB balík dát za 3 eurá, či akéhokoľvek zariadenie na začiatku od 0 eur. Paušál stojí 15 eur mesačne.
Modrý O2 Smart paušál
Užívatelia Modrého O2 Smart paušálu dostanú k neobmedzeným volaniam, SMS a MMS aj 1 GB objem voľných dát a 10 GB dát pre jednu vybranú aplikáciu. Zvoliť si môžu Instagram, Facebook, WhatsApp, Viber, TikTok, Gmail, Waze a Mapy Google.
Okrem toho dostanú bonus na zariadenie vo výške 60 eur. Ak ho nevyužijú, získajú ďalších 10 GB dát pre využívanie ďalšej aplikácie z ponuky. Paušál stojí 20 eur mesačne.
Strieborný O2 Smart paušál
Strieborný O2 Smart paušál obsahuje 3 GB voľných dát, 2x 10 GB pre dve aplikácie z ponuky, pričom jedna z nich môže byť prémiová, napr. predplatné HBO GO, Tidal, O2 TV, Denník N alebo Denník SME. Bonus na zariadenie má výšku 72 eur, respektíve sa dá vymeniť za 10 GB dát pre ďalšiu štandardnú aplikáciu podľa výberu. Cena – 25 eur mesačne.
Zlatý O2 Smart paušál
Zlatý O2 Smart paušál stojí 30 EUR mesačne. V cene je 10 GB voľný objem dát a 3x 10 GB balíčky pre 3 aplikácie z ponuky. Jedna môže byť prémiová (HBO GO, Tidal, O2 TV, Denník N a Denník SME).
Bonus na zariadenie dosahuje výšku 120 eur. O2 tento program popisuje ako multimediálny. Aj v tomto prípade platí, že zákazník môže bonus na zariadenie vymeniť za 10 GB dát pre ďalšiu z najpoužívanejších aplikácií z ponuky operátora.
Platinový O2 Smart paušál
Vrcholom nového portfólia je program za 50 eur mesačne. Je určený tm najnáročnejším zákazníkom na čele so 65 GB objemom dát. Jeho súčasťou je 4x 10 GB balíček dát pre štyri aplikácie (z toho dve prémiové) a najvyšší bonus na zariadenie (240 eur). Aj ten sa dá nahradiť dátami pre prémiovú aplikáciu.
- Všetky O2 Smart Paušály obsahujú neobmedzené volania, SMS a MMS do všetkých sietí v celej EÚ.
- Navýšenie dát je pre všetky O2 Smart paušály rovnaké, teda navyšuje sa 1 GB v cene 3 eur prostredníctvom SMS alebo Moje O2. Ak si zákazník aktivuje službu Datahit, nespotrebované dáta sa mu prenesú do ďalšieho obdobia.
- Na každú zvolenú aplikáciu získa zákazník 10 GB dát. Tieto dáta sa čerpajú len keď zákazník používa aplikáciu, ktorú si zvolil. Dáta pre túto aplikáciu nie je možné navýšiť. Je ich možné používať v krajinách EÚ bez príplatku rovnako ako základný objem dát.
- Bonus na zariadenie sa zákazníkovi uplatňuje ak si zakúpil zariadenie k Paušálu so službou Mesačná platba za zariadenie. Ak zákazník nevyužije tento bonus, získa jednu aplikáciu navyše, pričom k Zlatému a Platinovému paušálu to môže byť aj Prémiová aplikácia vrátane predplatného.
- Predplatné k aplikácii znamená, že zákazník získa také isté predplatné, akoby si ho zakúpil sám u poskytovateľa služby, avšak vďaka O2 Smart paušálu zaň neplatí. Prvú aktiváciu je potrebné vykonať po vybratí aplikácie a potvrdení objednávky. Toto predplatné zákazníkovi platí, pokiaľ má aplikáciu umiestnenú v pozícii. Hneď ako aplikáciu odstráni, dôjde aj k deaktivácii predplatného.
Operátor O2 nevybral k novým paušálom sadu rôznych aplikácií len tak. Učinil tak na základe spotrebiteľských návykov užívateľov. O2 hovorí, že 75 % času na mobile trávime v aplikáciách.
Zákazníci O2 najčastejšie využívajú pre komunikáciu aplikácie Messenger, WhatsApp a Viber. 75 % užívateľov zároveň používa službu Gmail od Google. Najpopulárnejšou navigáciou sú Mapy od Google a hneď za nimi Waze.
Medzi celosvetovo najsťahovanejšie aplikácie patria WhatsApp, Messenger, TikTok, Facebook a Instagram. TikTok je pritom jednou z najrýchlejšie rastúcich aplikácií, ktorá spotrebúva 1,5 % svetových dát. YouTube spotrebúva až 25 % svetových dát. Polovica z celosvetového objemu dát sa minie v službách YouTube, Facebook a Instagram.
O2 k novým paušálom ponúka najnovšie smartfóny Apple iPhone 11 a iPhone 11 Pro, ale aj tzv. dvojičky – Huawei P30 Lite + Huawei Y5 2019, Honor 20 + Honor 8S alebo Samsung Galaxy A50 + Galaxy A10. Okrem nich tu je rad ďalších hardvérových produktov, ktoré nájdete na stránkach operátora O2.
O2 celé nech ide do pekne veľkej P*** !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mal som u nich kedysi paušál a pekne som sa popálil !!! Som o deň alebo dva neskôr zaplatil poplatok, lebo som bol mimo SK, a hneď mi došla od tých sku******** upomienka papierová (ani sms dopredu nič…) a poplatok na 3€ !!! Ten som zaplatiť odmietol, pretože som nesúhlasil s tým že mám platiť 3€ za 1-2 dni omeškania bez predchádzajúceho upozornenia !!! Nakoniec ma to stálo 9€ u tých svíň špinavých !!!!!!!! Okamžite som paušál zrušil a napísal im pekný „ďakovný“ list !!!
A kamarát chcel od nich paušál, ani mu ho nedali keke** vydr**** !!! vraj musí mať aspoň 6 mesiacov akýkoľvek predplatený a až potom bude akože „overený“ zákazník…tak ich tiež poslal handry fajčiť a šiel do Orange, kde bezproblémov dostal paušál aj s drahým mobilom napriek tomu že je na polovičnom invalidnom…proste cez net to ešte k tomu aj vybavil…
Toľko k O2 ako firme „úžasnej“ ….. NIKDY VIAC !!!!!!!
nuz ja som v poho s O2…chyba bude asi inde…
samozrejme……..lebo pre 1-2 dni čo som sa oneskoril s platbou JEDNOU tak si zaslúžim 9€ skurvenú „pokutu“ že ?!?!? sa spamätaj…ide o princíp, že mi neposlali ani sms upomienku že mám urýchlene zacvakať !!! Keby som vedel že sa pre 1€ a 20 centov dostanem na dokopy potom 10€ a 2O centov, tak tam hneď zavolám a riešim to !!! Ale ako som napísal, kokoti mi neposlali ani sms že to malo byť zaplatené…PRISTUP UPLNE SPRAVNY ANO podľa teba ??? Ak si TOTO myslíš, potom ťa ľutujem,lebo si chorý…
Ale to nie je nikoho ineho chyba, ze si nezaplatil. A nie je ich povinnostou ta informovať. Je to kktina ale je to tak.
A práve preto som od nich ušiel okamžite ! KAŽDY POCTIVY PODNIK ŤA INFORMUJE pred takým krokom ako je nezmyselná „pokuta“ !!!
Pochop, oni MAJU TIE INFO SMS ZADARMO PREDSA !!!!!!!!!!!!!
Keby boli seriozna firma, tak mi ju pošlú a nič sa nedeje, zavolal by som domov nech to priatelka ide zacvakať, prípadne foter…
V telekome som sa s týmto NIKDY nestretol !!! Pravidelne som aj 4-5 dní po splatnosti platil faktúru ! Prišla sms, blíži sa splatnosť…potom prišla druhá, že som po splatnosti…nič sa nedialo…urýchlene som to zacvakol a bol pokoj !
Nieje to tým že som nezodpovedný, vediem vlastnú firmu s niekoľkými pobočkami po SK, a som takmer denne na cestách !!! A naozaj taká vec ako faktúra za 1.20€ je tá posledná vec čo riešim dakedy…
—
PROSTE MOJA CHYBA ANO – ALE TOTALNE IGNORANTSTVO A NEFEROVE JEDNANIE A NESERIOZNOSŤ FIRMY O2 ktorá je zarážajúca u mňa……..
Prosim ale musis pochopit, ze zakon im to neprikazuje.
Vsetky platby si musis sledovat len a len sam. Je tu vytuzeny kapitalizmus a s nim vsetky vydobytky, za ktore sme tak horlivo strngali.
Ano, mas pravdu, mohli by upozornovat, ze pozor, nemame pripisanu platbu za sluzby, ktore si si objednal. Ale to, ze to nerobia, z nich nerobi neserioznu firmu. Neserioznym si prave ty, ze si nezaplatil do daneho terminu.
A samozrejme, mozes presjt k inemu operatorovi, ktoremu poslat upozornenie problem nerobi.
Akože nerobí to z nich neserióznu firmu ?!?!?! KEBY BOLI seriózny tak to robia !!! LEBO ICH TO NIČ NESTOJI – všetko je to len o automatike…
A keď to má každý operátor, prečo nie O2 ???
A ešte raz zopakujem – stalo sa mi to LEN RAZ, keby si bol vyťažený ako ja, tak na to tiež ľahko zabudneš …….druhá vec je fakt, že som bol mimo EU, takže som fakt myslel na iné počas šampionátu na ktorom som sa aktívne zúčastnil, ako myslieť na blbých posratých 120 centov ktoré „dlhujem“ už strašné a nekonečné 2 DNI (možno 3 ?) po splatnosti……FAKT SORRY…ale jebať ich…vyhral som v svojej kategórii vtedy a doniesol som si domov zlatú trofej v hodnote 12000 dolárov + výhru za prvé miesto v hotovosti 20000 dolárov…..takže som im tam drbol na stôl celých 10€ a ani potvrdenie o zaplatení som si nevzal…akurát to o zrušení paušálu (nulového…) JBMNT :))))))
Ahoj,
prepac ale stale budem s tebou nesuhlasit. Zodpovedny za vcasne platenie si len a len ty. a vytazenost? prosim ta…to je slaba vyhovorka…trvaly prikaz to vyriesi za teba, faktura chodi mailom a SMS v dostatocnom predstihu.
Nevadí, máš na to právo :)))
Trvalý príkaz bohužiaľ zadať som nemal odkial, pretože NEVLASTNIM BANKOVY UČET !!! aj keď sa ti to môže zdať nemožné…je to tak…nepotrebujem ho…a nechcem :)))
Ako som napísal, nechal som im tam 10€ nech sa nažerú chudátenká :))) mesačne dávam na dobročinné účely 30-50-násobne viac…
Sú smiešny
to mi pripomina Dankove poukazy…. blbost ako sam Danko…