Spoločnosť Facebook sa rozhodla zmeniť svoje logo. Chce sa odlíšiť od rovnomennej sociálnej siete a sprehľadniť svoju vlastnícku štruktúru.
Pod pojmom „Facebook“ si drvivá väčšina užívateľov predstavuje práve najväčšiu sociálnu sieť na svete. Rovnaký názov však nesie aj materská spoločnosť, ktorá vlastní ďalšie digitálne produkty ako Instagram a komunikačnú platformu WhatsApp.
Je tu ešte hardvér v znení inteligentných obrazoviek Portal či virtuálnej reality Oculus VR.
Vlastnícka štruktúra môže pôsobiť nejednoznačne, preto sa internetový gigant rozhodol zmeniť logo spoločnosti a bude ním výraznejšie označovať aj vlastné produkty. Objavovať sa bude v propagačných materiáloch a ostatnej komunikácii smerujúcej k verejnosti a obchodným partnerom.
Nové logo používa len veľké písmená a čistý font, ktorého farby sa menia v závislosti od toho, pri akom produkte bude figurovať. Modrá patrí rovnomennej sociálnej sieti, zelená aplikácii WhatsApp a červeno-oranžová zase Instagramu.
Predstavitelia spoločnosti Facebook sa správne domnievajú, že ľudia by mali vedieť, ktoré spoločnosti vyrábajú produkty, ktoré používajú. Spoločnosť o podrobnostiach informuje vo svojom blogu.
V priebehu leta sa na americkom trhu uskutočnil zaujímavý prieskum, z výsledkov ktorého vyplynulo, že len 29 percent z opýtaných má vedomosť o tom, že platformu WhatsApp a Instagram vlastní spoločnosť Facebook.
Zmena loga spoločnosti pochopiteľne nemá vplyv na funkčnosť ani spôsoby používania jej produktov. Ak ale niekde uvidíte logo uvedené v texte vyššie, viete o čo ide.
Debilita narastajúca………
Staré modré logo bolo stokrát krajšie…
debilita riadna, ved Ty s tym do styku neprides, logo aplikacie, ktoru ty myslis, ostava… necitas?
aha, nečítam niektoré veci nepodstatné…
len som usúdil podľa veľkého HALOO ktoré týmto článkom autor spravil, že sa tak udeje…takže zase veľké hype pre nič…..