Pokiaľ ste predplatiteľom Premium verzie služby Spotify hlavne kvôli tomu, aby vaše počúvanie hudby nebolo prerušované reklamami, nepotešíme vás.
Švédska služba totiž upozorňuje, že tvorcovia či umelci po novom získavajú možnosť zaplatiť si reklamu na svoje novinky, ktorá sa bude zobrazovať aj predplatiteľom Premium.
Nejde však o až tak zlú správu. Aby sme boli konkrétnejší, tvorcovia si budú platiť za propagáciu nových pesničiek a albumov, čo sa môže niektorým používateľom páčiť, keďže ich aplikácia môže upozorniť na nový hit ich obľúbeného interpreta.
A pokiaľ sa vám toto rozhodnutie švédskej služby nepozdáva a nové hity autorov vás veľmi nelákajú, môžete tieto reklamy či ponuky v prostredí nastavení aplikácie vypnúť.
Nič však ešte nemusí byť oficiálne. Spotify totiž najskôr začne novinku testovať na území Spojených štátov a až potom, v prípade úspechu, sa dostane do ostatných častí sveta.