Enormne dlhé čakacie doby, ktoré v posledných dňoch trápili hráčov novinky WoW Classic, by mali byť po novom citeľne kratšie. Niektorí z nich dokonca tvrdia, že rady medzičasom klesli až o niekoľko tisícok.
Blizzard totiž zväčšil kapacitu realmov, aby na nich mohlo simultánne hrať viac ľudí. K oznámeniu tejto skvelej novinky došlo prostredníctvom oficiálneho európskeho fóra, kde je príležitosť počuť aj o menších opravách chýb.
Zlepšenie už stihlo pocítiť viacero milo prekvapených hráčov, ktorí sa o svoju skúsenosť podelili na sociálnych sieťach. Podobné informácie ale obdržal aj TECHBYTE.
„Keď som sa snažil prihlásiť dnes doobeda, nebol žiadny rad, čiže som mohol ihneď hrať. Včera bolo predo mnou asi 2 000 a predvčerom viac ako 6 000 ľudí,“ uviedol náš zdroj.
Tie isté problémy
Dlhé čakacie doby nie sú pri MMORPG hre World of Warcraft žiadnou horúcou novinkou. Podobná situácia nastala i pred 15 rokmi, kedy bola po prvýkrát uvedená na trh. Preto sa mnohí pýtajú, prečo sa Blizzard tentokrát nepripravil trošku lepšie, keď vedel, čo ho čaká.
Odpoveď je jednoduchá. Tvorca legendy čaká na opadnutie hypu, ktorý je ešte stále cítiť. Po mesiaci, dvoch od spustenia serverov by mohlo aktuálne množstvo hráčov klesnúť až o niekoľko desiatok percent. Preto to s kapacitami zatiaľ príliš nesilia. Chcú sa silou mocou vyhnúť spájaniu realmov.
WoW Classic
WoW Classic reprezentuje oživenú klasiku World of Warcraft z roku 2004. Keďže fanklub takzvanej vanilla verzie MMORPG hitu nechcel žiadne dodatočné úpravy, dočkali sme sa úplne základnej verzie, ktorá bude postupom času prechádzať rovnako načasovanými aktualizáciami s rovnakými obsahmi.
Hráči majú ale i napriek tomu k dispozícii aj moderné grafické prevedenie. V nastaveniach hry si môžu vybrať podľa ich preferencií, aby si tak každý jeden prišiel na svoje.
Toto by potrebovali aj ostatné hry.