Spoločnosť Apple informuje na svojich stránkach o možnostiach výmeny poškodenej obrazovky inteligentných hodiniek Apple Watch Series 2 a Series 3 s hliníkovou konštrukciou.
Podľa výrobcu tieto verzie trpia zriedkavým problémom s prasknutou obrazovkou. Trhlina v displeji sa môže objaviť v rohu zaoblenej časti krycieho skla, odkiaľ sa môže postupne rozširovať po celom obvode obrazovky.
Ako približne toto poškodenie vyzerá, ukazuje nákres nižšie. Presný zoznam dotknutých modelov nájdete pod ním.
- Apple Watch Series 2 (38 a 42 mm), prevedenia Space Gray, Gold, Rose Gold, a Silver Aluminum predávané od septembra 2016 do septembra 2017.
- Apple Watch Nike+ Series 2 (38 a 42 mm), prevedenia Space Gray a Silver Aluminum predávané októbra 2016 do októbra 2017.
- Apple Watch Series 3 (GPS aj LTE, 38 a 42 mm), prevedenia Space Gray, Gold a Silver Aluminum predávané od septembra 2017 do septembra 2019.
- Apple Watch Nike+ Series 3 (GPS aj LTE, 38 a 42 mm), prevedenia Space Gray a Silver Aluminum predávané od októbra 2017 do septembra 2019.
Spoločnosť Apple vymení poškodené displeje hodiniek bezplatne. Ak si užívatelia displej poškodili svojou neopatrnosťou, nepochodia. Apple bude každé hodinky skúmať, či dané poškodenie zodpovedá parametrom výmenného programu.
Následná výmena obrazovky by nemala trvať dlhšie ako päť dní. Ak sa vás problém s prasknutou obrazovkou týka, navštívte najbližší autorizovaný servis poprípade prevádzku, kde ste si hodinky zakúpili.
Ďalšie informácie a usmernenia poskytne informačná linka technickej podpory Apple. Nájdete ju na tejto adrese. Výrobca bližšie nešpecifikuje, čo poškodenie obrazovky spôsobuje. Je ale jasné, že chyba stojí na strane samotného produktu a nie užívateľov.
V každom prípade by mal servisný zásah túto chybu zakrátko napraviť.