Tmavý rolák, tradičné džínsy a svetlé tenisky New Balance. Outfit vizionára Steva Jobsa poznal celý svet. Prečo ale tak úspešný a tak bohatý človek nosil stále tie isté veci?
Odpoveď na túto otázku môžeme hľadať vo výskume, ktorý si posvietil na dennodenné rozhodovanie a jeho vplyv na ľudskú psychiku.
Zakaždým, keď rozmýšľame nad tým, na aký film pôjdeme do kina, do akej reštaurácie sa pôjdeme najesť alebo čo si oblečieme, míňame našu mentálnu energiu. Preto nám jej zostane menej pre iné veci. Bežný človek to síce príliš nepocíti, no ak padne reč na niekoho, kto zastáva vysokú riadiacu pozíciu, veci sa tak trošku zmenia.
Steve Jobs, Mark Zuckerberg a mnoho ďalších veľkých mien z technologickej sféry šetrí nosením rovnakého outfitu svoj mozog, aby dokázal podať prvotriedny výkon počas rozhodovania, ktoré môže mať vplyv na budúcnosť ich firmy.
35 000 rozhodnutí za jeden deň
Vedci zistili, že priemerný človek spraví počas bežného dňa až okolo 35 000 rozhodnutí. Ak by tomu boli vystavení aj šéfovia gigantov, ako je napríklad Apple, Facebook alebo Google, pocítia to na pracovnom výkone a teda i na pracovných výsledkoch. Riadiť tak obrovské korporácie predsa vyžaduje obrovské množstvo mentálnej energie.
Lebo to bol : S E D L A K
Jobs bol sedlákom to hej… A čo si potom ty ?
Čo som ja do toho ťa je hovno ty sedlák…