Najmladší operátor 4ka predstavuje svoju prvú oficiálnu mobilnú aplikáciu, ktorú by si mali nainštalovať všetci jeho zákazníci. Aplikácia sa nazýva Moja 4ka a obsahuje rad užitočných funkcií a informácií.
Moja 4ka samozrejme zobrazí informácie o prevádzke – telefonovaní aj dátovaní. Okrem toho môžu zákazníci prostredníctvom tejto aplikácie bezpečne automatizovať všetky pravidelné operácie.
Aplikácia je dostupná pre platformu Android aj iOS.
Nová aplikácia umožňuje sledovať spotrebu, dobitie kreditu cez kupón alebo platobnú kartu, smart platby a všetky ostatné obslužné činnosti, ako napríklad aktivácie a deaktivácie nových paušálov alebo dátových balíkov. Prehľadný grafický informačný panel umožňuje mať všetko potrebné na jednom mieste.
Vďaka možnosti uložiť platobnú kartu priamo v aplikácii môžu zákazníci prenechať mesačné poplatky za služby alebo dobitie kreditu automaticky na svoju platobnú kartu. Všetky služby sa tak pohodlne a bezpečne uhradia z platobnej karty v potrebnej chvíli. Na rozdiel od paušálov iných operátorov, tie od 4ky sú úplne bez viazanosti a dajú sa ľubovoľne meniť každý mesiac.
S Mojou 4kou môžu Štvorkári navyše jednoducho spravovať čísla celej rodine. Vďaka možnosti správy viacerých čísiel sa dajú pridávať alebo mazať dodatočné telefónne čísla a kontrolovať ich spotreba.
Mobilná aplikácia umožňuje tiež nastavenie SMS notifikácií platieb či exspirácie platobnej karty alebo nastavenie mesačného limitu platieb z karty pre pokojnú a bezpečnú automatizáciu všetkých nudných obslužných činností.
Aplikácia je úplne nová a vývojári ju budú postupne vylepšovať a aktualizovať o nové funkcie aj na základe spätnej väzby od zákazníkov. Moju 4ku v obchodoch s aplikáciami určite spravodlivo ohodnoťte.