Facebook si počas svojej existencie prešiel mnohými väčšími i menšími zmenami, ktoré z neho spravili najobľúbenejšiu sociálnu sieť súčasnosti. Škála jej schopností sa s postupom času prudko rozširovala. Inak tomu nebude ani v budúcnosti. Spoločnosť totiž pracuje na čerstvej platenej službe so zameraním na video obsah, informuje web Android Headlines.
V poslednom období neustále narastá popularita služieb ako je Netflix či starý známy YouTube. Prvý z dvojice vás k obsahu bez zaplatenia nepustí, pričom pri službách typu YouTube je predplatné dobrovoľné, keďže v podstate „len“ ponúkne niekoľko služieb navyše a zbaví vás otravných reklám.
A presne do týchto radov sa chce začleniť aj Facebook. Ako sme už spomenuli vyššie, gigant pilne pracuje na novej službe týkajúcej sa video obsahu, ktorá bude fungovať na báze predplatného. Sprístupniť by sa mala v priebehu nasledujúcich týždňov, pričom spočiatku jej ponuka bude obsahovať z BBC, BritBox, Dropout, MotorTrend a Tastermade+.
Každá služba individuálne
Zaujímavé je, že služby nebudú zastrešované jedným spoločným poplatkom, teda si za každú bude musieť záujemca zaplatiť samostatne. Čo sa týka ceny, o tej zatiaľ nič nevieme. Určite však nepôjde o horibilne vysokú čiastku, keďže inak by novú službu terajší giganti na trhu doslova rozdupali.
Mali by sme však poznamenať, že služba nebude hneď dostupná pre každého. Prvé testovania budú prebiehať výhradne na území Spojených štátov, do ostatných kútov sveta by sa mala dostať neskôr.
[irp posts=“85561″ ]
V dielni je aj nový hardvér
Gigant podľa všetkého taktiež pracuje aj na novom hardvéri, ktorý by mal byť nástupcom už existujúceho zariadenia Portal. Oproti nemu by však novinka mala byť oveľa vhodnejšia na sledovanie videí, keďže bude schopná spolupracovať aj s vaším televízorom. Nikto však zatiaľ nevie, o aké zariadenie konkrétne ide.