Väčšina z vás s istotou aktívne používa Facebook, čo znamená, že ste sa isto stretli s otravnými notifikáciami vo forme jednoduchej červenej bodky, ktoré upozorňujú na novinku v určitej oblasti či sekcii. O zmene informoval web TechCrunch.
Ako sme spomenuli v úvode, červené bodky informujú používateľa na novo pridaný obsah v určitej sekcii. Podľa prieskumu sú však tieto bodky pre používateľov skôr na škodu či dokonca až otravné.
Práve preto sa zrejme sociálna sieť rozhodla pre kľúčový krok, ktorý ocení väčšina používateľov. Facebook totiž testuje nastavenie, vďaka ktorému budete môcť spomínané upozorňujúce bodky deaktivovať.
Chceli sme vyššiu angažovanosť používateľov
K celej situácii sa vyjadril aj hovorca Facebooku, ktorý prehlásil, že pôvodným cieľom bodiek bola vyššia angažovanosť používateľov. Ako však ukázali výsledky výskumu, opak je pravdou.
Zatiaľ nie je presne dané, kedy bude nastavenie dostupné pre všetkých. Podľa hovorcu by jeho uvedenie malo prísť v priebehu niekoľkých týždňov. Dorazí však postupne, takže niektorí sa ho dočkajú hneď, iní si zase budú musieť počkať.