Spoločnosť Xiaomi predstavila novú generáciu športového náramku Mi Band 4 11. júna. Na domácej pôde výrobcu v Číne je o tento náramok obrovský záujem. Výrobca na sociálnej sieti Weibo informuje o vysokom dopyte.
Len v priebehu 8 dní si náramok zakúpilo jeden milión zákazníkov. V istom momente výrobca zaznamenal 5 000 objednávok len behom jednej hodiny. Mi Band 4 sa tak stal najrýchlejšie sa predávajúcim zariadením výrobcu z kategórie nositeľných zariadení.
Xiaomi Mi Band 4 má oproti predchodcovi farebný OLED displej, výkonnejšie senzory pre presnejšie zaznamenávanie športových aktivít či napr. NFC čip. Verzia s NFC je však dostupná len v Číne.
Náramok si však zachoval dlhú výdrž na jedno nabitie, ktorá bola pri predošlej generácii predmetom snáď každej pozitívnej recenzie. Typ s NFC vydrží na jedno nabitie 15 dní, verzie bez NFC až 20 dní pri bežnom používaní.
Čína je obrovským trhom a Mi Band 4 je na mieste pomery lacný. 1 milión predaných kusov na tamojšom trhu až takým výnimočným rekordom teda nie je, aj keď je údaj určite pôsobivý.
Skôr nás bude zaujímať, ako sa náramok uchytí v medzinárodnom meradle. Predaj v Európe sa už pomaly rozbieha a naplno by sa mal prejaviť niekedy v tomto a budúcom týždni.
[irp posts=“73577″ ]
V európskych končinách sa bude predávať pod upraveným názvom Mi Smart Band 4 s o niečo vyššou cenou pohybujúcou sa okolo sumy 40 EUR. Xiaomi Mi Band je vo všeobecnosti najpredávanejším fitness náramkom sveta. Nová generácia tento status s najväčšou pravdepodobnosťou udrží.