Samsung tento týždeň v pondelok (17. 6. 2019) spustil nepretržitú prevádzku kontaktného centra, ktoré je tak zákazníkom k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Informuje o tom v tlačovej správe.
Experti sú na linke pre zákazníkov pripravení zodpovedať akékoľvek otázky, ktoré sa týkajú mobilných zariadení Samsung, ako aj nositeľnej elektroniky, teda náramkov, hodiniek a slúchadiel.
Jan Procházka, riaditeľ zákazníckych služieb spoločnosti Samsung, na margo rozšírenej podpory uviedol:
„Sme presvedčení, že rozšírená podpora sa u zákazníkov osvedčí, pretože radu, ako postupovať pri neočakávanej situácii môžeme potrebovať skutočne kedykoľvek a kdekoľvek. Naši špecialisti sú pripravení pomôcť v každom prípade.“
[irp posts=“73559″ ]
Zákazníci môžu špecialistov spoločnosti Samsung kontaktovať na telefónnom čísle 0800 726 786. Použiť môžu aj aplikáciu WhatsApp. Technickú podporu cez WhatsApp Samsung spustil len pred niekoľkými týždňami, koncom marca.
Ďalšie podrobnosti nájdete na adrese samsung.sk/support.