O elektromobil Model 3 je na čínskom trhu šialený záujem. Len krátko po tom, čo tam Tesla sprístupnila online objednávky, zaznamenala na svojej web stránke obrovský nával záujemcov. Preto ich prostredníctvom sociálnych sietí požiadala, aby boli trpezliví alebo navštívili kamennú predajňu.
K citeľnému spomaleniu webu došlo iba pár minút po tom, čo automobilka otvorila konfigurátor pre širokú verejnosť, informuje InsideEVs.
Nie je sa ale ani čomu čudovať. Spomínaný elektromobil tam totiž začala predávať až v týchto dňoch, hoci iné krajiny prišli na rad podstatne skôr. Jeho výroba bude navyše prebiehať v miestnej fabrike Gigafactory, ktorú ešte stále stavajú.
„Prvá objednávka uzrela svetlo sveta do troch minút od otvorenia rezervácií. Kvôli vysokému dopytu po elektromobile Model 3 vyrobenom v Číne je oficiálna web stránka Tesly preťažená, preto budte trpezliví. Alebo navštívte obchody,“ uvádza výrobca v čerstvom príspevku na sociálne sieti Weibo.
Momentálne ale nevieme, aké množstvo objednávok doteraz prijali. Keď však zoberieme do úvahy raketovo rastúce predaje elektromobilov na čínskom trhu či popularitu americkej automobilky, toto číslo môže byť naozaj veľké. Tesla má teda jedinečnú príležitosť zabezpečiť si ďalší strategický zdroj príjmu, vďaka čomu opäť porastie do výšin.