E-mailová služba Telekomu, ktorá je dostupná na adrese posta.telekom.sk od nedeľňajšieho rána nefunguje. Operátor tak bojuje s druhým výpadkom v krátkej dobe. Pripomenieme, že Telekom v piatok zažil najhorší výpadok mobilných služieb v histórii.
Podľa dostupných informácií výpadky nie sú prepojené. Každopádne, pre zákazníkov operátora to vôbec nie je príjemná správa, hlavne ak sú závislí na e-mailových službách. Ovplyvnení sú podľa Telekomu „len“ bežní užívatelia, no z našich informácií vyplýva, že sa výpadok dotkol aj tých firemných.
Výpadok sa mal dotknúť niekoľko desaťtisíc používateľov. Presné číslo Telekom nešpecifikoval. Ako Živé.sk uvádza, Telekom si e-mailovú službu prenajíma od zahraničného dodávateľa, ktorý je zodpovedný za výpadok aj jeho vyriešenie.
Aj napriek tomu, že Telekom včera prisľúbil, že k vyriešeniu problému dôjde do hodiny služba nefunguje ani v pondelok ráno. Dostupnosť sme overovali krátko po 9 hodine ráno.
stale nejde
Najlepšia sieť sa rýchlo stáva najhoršou , užívateľ platí za služby Telekom ,ak je problém s externým dodávateľom služby mimo Slovensko,užívateľa to nezaujíma,Telekom by mal dobropisovať aj čas nefungujúcich emailových služieb od nedele do zjednania nápravy. Myslím, že Telekom racionalizoval ,znížil počty zamestnancov ,zákaznícku linku vybavil automatom , ale takto sa nedá prevádzkovať internet,ani mailové služby.Je to neseriózne ,výpadky sa Telekomu hromadia a hromadia ,dokedy ?