Do mobilnej verzie Vyhľadávania Google (Google Search) prichádza nový dizajn. Výsledky vyhľadávania sú po novom sprevádzané názvami stránok a ich logami.
To znamená, že pri vyhľadaní určitého pojmu sa nad každým výsledkom bude nachádzať názov stránky, na ktorú výsledok odkazuje a príslušné logo (viď. obrázok nižšie).
Prehľadnejšie a užitočnejšie vyhľadávanie
Zmena dizajnu však priniesla aj niekoľko ďalších menších vylepšení, ako napríklad možnosť kúpiť si vstupenky do kina či prehrať určitý podcast, a to všetko priamo z výsledkov vyhľadávania.
Cieľom tohto kroku bolo jednoduchšie identifikovanie pôvodu informácií. „Za uplynulé roky sa množstvo a formát dostupných informácií na internete drasticky zmenili – od šírenia obrázkov či videí, až po 3D objekty viditeľné prostredníctvom rozšírenej reality (AR),“ napísala spoločnosť na svoj blog. Týmto príspevkom chcel gigant poznamenať, že konečne nadišiel čas aj na zmeny vo vyhľadávaní.
Zatiaľ len pre mobily
Ako sme už avizovali v úvode článku, nový dizajn vyhľadávania sa zatiaľ vzťahuje len na mobily. Je však veľmi pravdepodobné, že sa ho čoskoro dočkáme aj na našich desktopoch.