Z nového battle royale titulu Apex Legends bola takmer ihneď po jeho spustení obrovská senzácia. Hra mala počas prvého týždňa na konte viac ako 25 miliónov hráčov, k čomu jej dopomohli aj populárni streameri Ninja a Shroud. Dnes je však situácia výrazne odlišná.
Analytická spoločnosť SuperData Research totiž zverejnila zaujímavé informácie, ktoré súvisia so zárobkami diela vývojárov zo štúdia Respawn. Zatiaľ čo vo februári vytvorili obrat vo výške slušných 92 miliónov dolárov, v apríli to bol už iba 24 miliónov, píše TechSpot.
Všetko nasvedčuje tomu, že za problémami stoja dva dôležité faktory. Prvým sú slabé odmeny za kúpu takzvaného battle pasu pre prvú sezónu a druhým zase málo nového obsahu. Hráči už dlhšie žiadajú ďalšiu mapu, no tvorcovia zatiaľ mlčia. Dôvodom môže byť aj práca na sľubovanej mobilnej verzii, o ktorej sme už čo-to počuli.
Hype opadol aj v streamovacej službe Twitch, kde je titul Apex Legends sledovaný čoraz menej. Po prvom týždni od spustenia titulu mu svietilo na konte cez 40 miliónov hodín. V týchto dňoch sa však pohybuje okolo čísla, ktoré dosahuje už iba 10 miliónov.
Čo bude nasledovať ďalej, závisí už iba od toho, kedy vývojári sprístupnia čerstvý obsah vrátane novej mapy, aby bolo ich dielo opäť atraktívne. Aktuálne štatistiky si ale môžu polepšiť aj tým, že prinesú dlhšie sľubovanú verziu pre smartfóny. Na tento krok čaká bez akýchkoľvek pochýb obrovské množstvo používateľov.