Telekom dnes zažil jeden z najhorších výpadkov za uplynulých pár rokov. Ako sme informovali v samostatnom článku, problém bol spojený s komponentom, ktorý prepája hovory a registruje čísla v sieti.
Výpadok nastal 10. mája 2019 o 10:35 a vyriešiť sa ho podarilo až okolo 18:00. Ešte stále je možné, že sa môžete stretnúť s dočasnou nedostupnosťou, no systém by mal pomaly nabiehať všetkým zákazníkom.
Operátor sa za vzniknuté problémy ospravedlňuje. Či pristúpi aj k nejak forme odškodnenia nie je známe.
„Ešte raz sa vám ospravedlňujeme za dnešný výpadok a horúčkovito celý deň pracujeme na jeho odstránení. Radi by sme vás informoval o aktuálnej situácii a verím, že máme dobré správy. Väčšina zákazníkov je už opäť pripojená na naše mobilné siete a tí, ktorí tam ešte nie sú, postupne nabiehajú. Čo sa týka jednotlivých služieb, hlasové volania sa nám darí obnoviť najlepšie a už by mali byť na sieti k dispozícii. Posielanie správ je obnovené, ale v našom SMS centre sú milióny správ, takže sa pripravte, že niektoré správy vám budú prichádzať ešte neskôr. Najdlhšie nám trvá obnova dát – ak je váš telefón už prihlásený do siete a ešte vám netečú dáta, skúste ho reštartnút. Bohužiaľ, VoLTE sa nám ešte nepodarilo rozbehnúť. Znova by som vám chcel poďakovať za vašu trpezlivosť a pochopenie. Dušan Švalek, výkonný riaditeľ pre Slovensko.“
Jeden z najväčších výpadkov Telekomu za posledné roky postihol celé Slovensko. Výnimočne pritom išlo o celoslovenský výpadok, ktorý ľudí odstrihol od svojich milovaných a poriadne zavaril aj prevádzkam či kuriérom, ktorí sa nevedeli dovolať zákazníkom.
Odstránenie problému potvrdil hovorca Telekomu, Michal Korec.
Patrí to k životu. Dokonalosť neexistuje.