Vyznávači aktívneho životného štýlu a kvalitnej reprodukcie obľúbenej hudby budú môcť čoskoro siahnuť po nových bezdrôtových slúchadlách, ktoré využívajú technológie od Apple.
Spoločnosť Apple prevzala značku Beats v roku 2014 za 3 miliardy dolárov. Išlo dovtedy o vôbec najväčšiu akvizíciu známej kalifornskej spoločnosti, ktorá skupovala skôr len menšie podniky, ktoré boli pre Apple zaujímavé hlavne z technologického a nie brandového hľadiska.
Beats Electronics ako značka ale funguje nezávislo. Nový audio produkt, ktorý nesie označenie Powerbeats Pro, budú môcť používať aj vlastníci iných zariadení, ako tých od Apple.
Dizajn slúchadiel je prispôsobený pre uchytenie z vonkajšej strany ucha a tvorený je mäkkým silikónom. Keďže slúchadlá cielia (aj) na aktívny životný štýl, na uchu jednoducho musia držať dobre. Slúchadlá sú odolné voči vode a potu a nabíjať sa dajú z pridruženého puzdra podobne, ako Apple AirPods.
S týmito slúchadlami toho majú spoločné viac. Kľúčový je nový audio čip H1, ktorý využívajú nové Apple AirPods aj Powerbeats Pro. Ten okrem iného zabezpečí rýchlejšie a stabilnejšie bezdrôtové pripojenie či hlasovú aktiváciu digitálnych asistentov.
Slúchadlá začnú automaticky hrať pri vložení do uší a vypnú sa, keď ich z uší vytiahnete. Fyzické ovládacie prvky sa na slúchadlách nachádzajú tiež a je tiež možné aktívne využívať iba jedno slúchadlo, čo sa hodí napr. pri hlasových hovoroch.
Dobre vyzerá výdrž na jedno nabitie. 9 hodín prehrávania asi postačí aj ťažkému milovníkovi hudby. S opakovaným nabíjaním v puzdre sa dá výdrž predĺžiť až na 24 hodín.
Tvorcovia si neodpustili Lightning konektor, cez ktorý sa puzdro so slúchadlami nabíja. V balení sa však rovno nachádza aj Lightning – USB A vodič pre nabíjanie.
Kvalitu reprodukcie z informácií od Apple ťažko hodnotiť. Vzhľadom na značku Beats a povesť Apple však s najväčšou pravdepodobnosťou nepôjde iba o priemerný audio zážitok. Skôr naopak. Otázkou zostáva, koľko z predajnej ceny zhltne len značka samotná.
[irp posts=“71106″ ]
Slúchadlá sa začnú predávať v máji v štyroch farbách za cenu 249 €. Na európsku dostupnosť si musíme počkať.