Ak ste v posledných dňoch náhodou reštartovali svoje inteligentné hodinky Samsung Galaxy Watch alebo napr. Gear S3 a pripojili ste ich k smartfónu iného výrobcu, zrejme ste natrafili na problém.
Uvedené inteligentné hodinky nedokážete plnohodnotne používať so smartfónmi iných značiek ako Samsung. Ak máte v tejto chvíli svoje hodinky k takémuto zariadeniu pripojené a všetko funguje ako má, v žiadnom prípade ich nereštartujte.
Problém tkvie v kľúčovej aplikácii Galaxy Wearable, ktorá má vážnu chybu. Po znovupripojení, resp. prvom pripojení hodiniek k zariadeniu, sa totižto nedokážete prihlásiť do svojho Samsung konta. Tým pádom nedokážete využívať úplnú funkcionalitu hodiniek.
Ak hodinky reštartujete a pripojíte k zariadeniu, zo Samsung účtu sa do nich stiahnu všetky vaše nastavenia a stiahnuté, či zakúpené ciferníky. Kedže sa ale do účtu prihlásiť nedokážete, hodinky sa do pôvodného stavu neobnovia.
Problém sa týka len pripojenia k smartfónom iných značiek ako Samsung (LG, Sony, One Plus, atď.).
Problém sa týka veľkej skupiny užívateľov, o čom svedčí obsiahla diskusia vo fóre na stránkach spoločnosti Samsung. To, že problém existuje, môžeme potvrdiť. Reštartovali sme hodinky Samsung Galaxy Watch (42 mm) a pokúsili sme sa ich pripojiť k smartfónu Huawei Mate 20 Pro.
Pripojenie prebehlo úspešne, no do Samsung účtu sme sa prihlásiť nedokázali. Namiesto prihlásenia sa nám zobrazila iba prázdna obrazovka. Problémom je, že v súčasnosti neexistuje alternatívne riešenie, ktoré by prihlásenie do Samsung účtu umožňovalo.
Riešenie musí pripraviť výrobca a vydať opravnú aktualizáciu aplikácie.
Ste dobre zmeskali uz to ide.
No mne sa stále nedajú sparovat s aplikaciou .To si mám teraz akože kúpiť Samsung mobil? Mam Huawei p20 pro