Kvalita informačného a komunikačného systému technickej podpory je rovnako dôležitá ako kvalita samotného produktu tej či onej spoločnosti. Ak potrebujete vyriešiť nejaký problém, výrobca by vám mal byť nápomocný.
Samsung sa rozhodol svoju technickú, servisnú alebo ak chcete užívateľskú podporu rozšíriť o novú platformu. Zákazníci môžu Samsung kontaktovať prostredníctvom elektronickej pošty, online chatu, hlasového hovoru alebo prémiovej služby Live Assistant.
Najnovšie k nim pribudla ďalšia možnosť, ktorá sa nazýva WhatsApp. Nesmierne populárnu komunikačnú aplikáciu má vo svojom mobilnom zariadení nainštalovanú snáď takmer každý.
Pokiaľ budú chcieť zákazníci Samsungu riešiť problém technického charakteru, poprípade len hľadajú radu súvisiacu s nastavením smartfónu, stačí odborníkov kontaktovať cez WhatsApp. Novinka sa týka ako nášho trhu, tak našich najbližších susedov.
Do adresára aplikácie si stačí uložiť kontakt 800 726 786, na ktorý v prípade potreby jednoducho odošlete správu.
Opýtať sa napríklad môžete na maximálnu cenu mimozáručnej opravy rozbitého displeja pre Samsung Galaxy S10 a Galaxy S10+. Na oficiálnej stránke ju Samsung zatiaľ neuvádza. Posledným uvedeným modelom je Galaxy Note9.