Každý z nás pozná a určite aj sleduje YouTube – platformu, ktorá umožňuje každému rozvíjať svoju kreativitu prostredníctvom videotvorby. Niektoré videá sú veľmi obľúbené, niektoré však presne naopak – priam nenávidené.
Dnes ti predstavujeme zoznam 5 najdislikovanejších videí na YouTube. Niektoré názvy uvedené nižšie ťa možno prekvapia, no skôr veríme, že mnohé vôbec.
5. Despacito
Áno. Určite aj ty poznáš tento minuloročný letný hit, ktorý hral v rádiách takmer non-stop. Mnohým už liezla táto reggae-latin-popová tanečná skladba pekne na nervy, čo odráža aj počet ľudí, ktorí pod videoklipom na YouTube klikli na „palec dole“.
Počet dislikov pod týmto videom sa pohybuje okolo 3,66 milióna, čo je naozaj „slušné“ číslo. To je však len 10,60% z celkového počtu hodnotení, keďže videoklip si taktiež vyslúžil aj neuveriteľných 30 miliónov likov.
4. Can this video get 1 million dislikes?
Video od kráľa YouTube – PewDiePie – je na štvrtej priečke najnenávidenejších videí na tejto platforme. V tomto prípade však nejde ani tak o nenávisť. Ako si už z názvu možno vyčítal, PewDiePie si sám vyžiadal, aby video dostalo 1 milión palcov dole.
Ľudia však milujú výzvy a preto dvihli latku ešte vyššie. Pod videom totiž svieti až 3,67 milióna dislikov, ktoré tvoria až 94,03% z celkového počtu hodnotení.
3. Call of Duty: Infinite Warfare Reveal Trailer
Pokiaľ si fanúšik FPS strieľačiek, tak isto váhaš, čo robí názov tak populárnej hernej série na tomto zozname. Žiaľ, každý z času na čas robí chyby a tvorcovia Call of Duty nie sú žiadnou výnimkou.
Ich Infinite Warfare Reveal Trailer pre Call of Duty si vyslúžil až 3,77 milióna dislikov. Ale prečo?
Samotné video bolo v poriadku, teda aspoň do posledného strihu. Ten totiž jasne naznačoval, že aby si hráči mohli zahrať remaster starej známej klasiky (Modern Warfare), musia si najskôr zaplatiť približne 60 € za nové rozšírenie.
Ako si už asi vydedukoval z uvedeného počtu dislikov, nie každý bol z tejto podmienky nadšený.
2. It’s Everyday Bro
Jake Paul, tvorca, ktorý má na svojom YouTube účte približne 17 miliónov odoberateľov, sa pred rokom rozhodol vydať svoju vlastnú skladbu s názvom „It’s Everyday Bro“.
Jej videoklip obsahuje všetko bežné, čo obsahujú aj iné videoklipy aktuálnych popových hitov – spomalené zábery, luxusné autá, hodinky či domy.
Nie každý však má rád chvastanie sa, ktoré je podložené pre väčšinu „mizerným speváckym výkonom“, čo krásne ukazujú aj 4 milióny dislikov svietiacich pod týmto videom.
1. Baby
Mnohí to isto čakali a je to skutočne tak. Skladba od jedného z najznámejších spevákov súčasnosti obsadila prvú priečku v rebríčku najdislikovanejších videí na YouTube.
Reč je, samozrejme, o Justinovi Bieberovi a jeho single „Baby“. Ten je na YouTube zavesený už takmer 9 rokov a za ten čas sa naňho zosypalo približne 9,66 milióna dislikov, čo znamená, že má až 5,66 miliónový „náskok“ pred vyššie uvedeným Jakom Paulom.
[irp]
Je však dôležité poznamenať, že v minulosti prekonala „Baby“ skladba „Friday“ od Rebeccy Black, ktorá sa momentálne nachádza na šiestej priečke. Dôvodom, prečo sa prepadla až tesne pod hranicu nášho zoznamu je ten, že pesnička bola z YouTube už raz v minulosti stiahnutá kvôli negatívnej reakcii komunity. Ako ale môžeme vidieť, reupload na tom nie je o nič lepšie.
Aké je tvoje najmenej obľúbené video na YouTube?