Vyzerá to tak, že LG má na rukách poriadne seriózny problém týkajúci sa ich stále atraktívnej vlajkovej lodi, LG G7 ThinQ. Zariadenie sa totiž neustále reštartuje, resp. ostáva v tzv. zapínacej slučke.
Na problém nás upozornil jeden z našich čitateľov, ktorému ďakujeme za presné popísanie problému. Nahlásenia sme však našli aj na Reddite a XDA-Developers, kde sa začali sťažovať majitelia z celej Európy.
Problém má okrem modelového označenia zariadenia rovnaký ešte jeden menovateľ – automatickú aktualizáciu, ktorá sa nedala zastaviť. Stáť za ňou má T-Mobile, ktorý sa pravdepodobne snažil „vylepšiť“ zariadenie, až ho vylepšil nadobro.
LG je výrobca, ktorý má s rovnakým problémom bohatú históriu, na ktorú nakoniec doplatil aj žalobou a následnou prehrou na súde. Problémy pritom začali ešte pri LG G4, pokračovali s LG G5, V10, V20 a Nexus 5X.
Juhokórejský gigant sa k problému stavia zodpovedne a vyšetrovanie spustil hneď ako sa o probléme dozvedel. Zákaznícky servis majiteľom sľubuje rýchlu výmenu typu „kus za kus,“ čo svedčí o tom, že by problém mohol mať hardvérové zázemie. To by nás vôbec neprekvapilo, rovnaká príčina bola odhalená aj pri predchádzajúcich zariadeniach.
Máte doma LG G7? Spozorovali ste podobné správanie? Dajte nám vedieť v diskusii nižšie!
Zdravím, hardwarový problém to nie je, nakoľko pri následnom hard resete a použití SIM karty iného operátora, resp. nepoužitie žiadnej SIM karty má za následok bezprobémový chod zariadenia. Taktiež downgrade na nižšiu verziu firmwaru zaručuje dokonca aj bezproblémový chod zariadenia s vloženou kartou Telekomu / T-Mobile (resp. všetkých operátorov, ktorí patria pod T-Mobile). Čiže ide o softwarový balast, ktorý zrejme spustil T-Mobile na všetkých G7čkách po celej Európe.
ha som ich predbehol .. odisiel som od lg i telekomu . 😉
Takto je to najistejšie. 😀
Bez zbytočnej prehnanej obhajoby – ten problém s G4 a V10 (bootloop) mal na svedomí Qualcomm so svojim čipsetom Snapdragon 808. A keďže najviac tento chipset využila firma LG, ich vlajkové lode mali problémy.