Tohtoročný BlizzCon nás opäť obdaril celkom slušným nákladom noviniek, ktoré mnohým fanúšikom počítačových hier od Blizzardu nedajú najbližšie týždne spávať. Po mobilnom titule Diablo Immortal a Warcraft Reforged sme sa totiž dočkali aj detailov o príchode World of Warcraft: Classic.
Ak o tomto už dlhšie avizovanom titule pre PC niekto ešte náhodou nepočul, tak pôjde o úplne prvé prvú verziu hry World of Warcraft z roku 2004. Takzvaná vanilla je do dnešných dní srdcovou záležitosťou obrovského množstva fanúšikov Warcraft vesmíru, preto sa ju vyššie spomínané americké vývojárske štúdio rozhodlo po viac ako 13 rokoch opäť oživiť.
Veľa práce s tým však nemali. Pôvodný grafický kabát World of Warcraft zostáva viac-menej bez zmien, pričom to isté platí i o questoch, NPC postavách, mapách alebo takých dungeonoch. Pribudlo vraj iba zopár maličkostí, aby prostredníctvom nich vylepšili pôvodný zážitok z hrania. Príliš veľa úprav by totiž mohlo odrádzať pamätníkov.
World of Warcraft: Classic bude teda možno trošku nudný, no o to tu tentokrát ani tak nejde. To podstatné tu je to, že nám spôsobí obrovské nostalgické tornádo, ktoré nás vráti do doby, kedy sme trávili celé týždne hľadaním vhodnej taktiky na Ragnarosa v legendárnom Molten Core, aby sme sa mohli presunúť do BWL.
Nadchádajúce leto
Po minuloročnom podujatí BlizzCon 2017 sme vedeli asi všetko, len nie to, kedy môžeme World of Warcraft: Classic očakávať.
Táto situácia sa zmenila až počas tohtoročného podujatia, kedy nám ľudia z vývojárskeho štúdia Blizzard oznámili aspoň približný termín. Klasiku si podľa oficiálnych informácií zahráme nadchádzajúce leto. Prístup k oživenej MMORPG legende dostane každý, kto si zaplatí (ak ho máš, netreba už nič riešiť) tradičné predplatné, píše Polygon.