Najnovšie vylepšenie služby LinkedIn jasne ukazuje, že Microsoftu zrejme došli spôsoby, akými by nalákal mladších používateľov k tomu, aby začali využívať jej výhod.
Zmieňovaným „najnovším vylepšením“ sú populárne a známe Príbehy, ktoré sú (nielen) medzi mladými veľmi rozšírené.
Rozdielna funkcionalita
Príbehy na LinkedIn však nefungujú rovnako ako na Snapchate či Instagrame. Táto odroda funkcie ti umožňuje do príbehov nahrávať len videá, nie momentky.
Ďalšou dôležitou informáciou je aj fakt, že príbehy zdieľané prostredníctvom LinkedIn po určitom čase nezmiznú úplne. Videá zostanú na „playliste“ celých 7 dní. Keď týždeň uplynie, príbehy budú stále dostupné k pozretiu na osobnom profile používateľa, ktorý dané video zdieľal.
[irp]
Je pozoruhodné vidieť túto funkciu na službe, ktorá je považovaná za jednu z tých profesionálnejších. Mnohí tvrdia, že príbehy sa sem dostali len z toho dôvodu, že Microsoft potrebuje nutne zdvihnúť počet aktívnych používateľov. A povedzme si otvorene, čo naláka ľudí lepšie, než implementácia známej a úspešnej funkcie?