Je známou faktom, že odkedy bol Instagram odkúpený Facebookom, tak sa z tejto sociálnej siete krok po kroku stávalo „nákupné stredisko“. Toto tvrdenie len potvrdzuje nové vylepšenie platformy, ktoré nesie názov „Shopping collection“ (Nákupná kolekcia).
Táto nová funkcia ti umožní uložiť si či inak organizovať produkty na sociálnej sieti, ktoré by si si chcel neskôr kúpiť.
Ako na to?
Ťuknutím na možnosť označenia produktu si môžeš danú položku uložiť pod príslušným štítkom, teda niečo vo forme záložky. Tieto produkty budú následne uložené do nákupnej kolekcie, do ktorej sa dostaneš cez svoj profil.
[irp]
Okrem tohto vylepšenia však Instagram pracuje aj na zmene dizajnu karty „Shop“ (obchod). Vďaka novému vzhľadu by mala táto sekcia byť o niečo prehľadnejšia a tým pádom aj jednoduchšia na používanie.