Pre Facebook je rok 2018 jedným z najťažších v histórii. Po afére spojenou s Cambridge Analytica sa na spoločnosť rúti ďalšia, nemenej vážna. Tentokrát totiž ide o kauzu týkajúcu sa skrytých útokov na konkurenčné spoločnosti, o čom informoval renomovaný server The New York Times.
Podľa informácií redaktorov si mal Facebook v roku 2017 najať PR agentúru Definers Public Affairs, ktorá mala písať útočné a negatívne články o Google či Apple. Zároveň mala negatívne propagovať názor ako je George Soros proti Facebooku, pričom sa snažila nájsť jeho finančné prepojenie so skupinami, ktoré sú proti Facebooku.
Ukončili spoluprácu
Facebook nedávno oznámil, že s Definers Public Affairs ukončil spoluprácu a zároveň poprel, že by si objednal spomínaný typ PR článkov. Dá sa však čakať, že podobné stratégie nasadzujú rôzne firmy, aby tak znížili alebo naopak zvýšili svoju hodnotu na finančných trhoch.