Operátor Slovak Telekom začiatkom týždňa predstavil vynovené portfólio paušálov ÁNO. Veľkých zmien sa dočkali hlavne zákazníci využívajúci programy ÁNO L a vyššie.
Telekom výrazne navýšil objemy dát v každom zo spomenutých paušálov, na čo zákazníkov upozornil SMS správou. V prehľade spotreby však informácia chýba. Netreba panikáriť, odkazuje Telekom.
Zákazníci s paušálom ÁNO L a vyšším sa tento týždeň dočkali malých Vianoc. Telekom totiž aj existujúcim zákazníkom výrazne navýšil dáta. Pri pohľade do spotreby v aplikácii to však nemusí byť hneď zjavné, čo sa odrazilo aj na niekoľkých emailoch od našich čitateľov. Opýtali sme sa preto, ako prechod na viac dát prebieha.
Zresetovanie počítadla dát
Telekom k 24. októbru zresetoval počítadlo dát, ktoré ste mohli vidieť v aplikácii alebo v portáli Môj Telekom. Toto je podľa Telekomu štandardný postup a všetko prebehlo tak ako malo.
[irp posts=“50835″ ]
Bez ohľadu na to, koľko zákazník preniesol dát do dátumu zresetovania počítadla má od 24. októbra do konca zúčtovacieho obdobia plný objem dát z nového paušálu. To znamená, že zákazníci ÁNO L v skupine Magenta 1 majú od 24. októbra do konca svojho zúčtovacieho obdobia až 15 GB dát. Pri ÁNO XL a XXL ide o viac dát.
Počítadlo, na ktoré sú zákazníci zvyknutí sa im v aplikácii a portáli Môj Telekom opäť objaví od začiatku nového mesiaca.
Ano a nanajstarsich zakaznikov kto myslel??? Su to len pre zakaznikov pausalov ano… ale dlhorocny zakaznici co mame pausaly HAPPY tak na nas sa telekom vykaslal… tak sa vykasleme aj my!!!
Presne tak ! Mam HAPPY XL a tiez chcem data navyse a to ani nehovorim ze tie pausaly premenovali asi mesiac po tom co som si zobral ten moj