Po krátkej pauze tu máme ďalšiu „súťaž,“ ktorá láka na novú Škoda Octavia combi v modrej farbe. Podobne ako v predchádzajúcich súťažiach napr. o nové Audi auto nikto nevyhrá.
Facebooková stránka Auto doplnky spustila falošnú súťaž o čisto nové auto, ktorú ľudia opäť zdieľajú, lajkujú a komentujú. Ako si server Živé všimol, stránka vznikla len 2. augusta, no už teraz má vyše 12 000 fanúšikov.
Základom takéhoto biznisu je nahnať čo najväčší počet ľudí na stránku pomocou falošnej súťaže, stránku potom úplne vyčistiť a nazbieraných ľudí následne predať záujemcovi, ktorý si stránku premenuje podľa seba.
Rovnako fungovali aj doterajšie podvodné súťaže, kde sa klamárom podarilo vydražiť umelo vytvorenú stránku za niekoľko sto eur.
Ak uvidíte niekoho, kto komentuje túto alebo podobnú súťaž, pošlite mu odkaz na tento článok, nech sa poučí.