Jeden z najväčších predajcov spotrebnej elektroniky na Slovensku, NAY, prináša zaujímavú novinku. Svojim zákazníkom ako prvý na trhu ponúka možnosť predĺženia záruky aj po nákupe. To v praxi znamená, že si zákazníci môžu predĺženú záruku dokúpiť hoc aj deň pred uplynutí dvojročnej záruky.
Zvyčajne to pri nákupe spotrebičov a elektroniky funguje tak, že ak chce zákazník zákonnú dvojročnú záruku predĺžiť, musí sa rozhodnúť pri nákupe nového spotrebiča. Inak je už neskoro a spätne to nie je možné urobiť. Novinkou, v rámci neustále sa rozširujúcej ponuky služieb spoločnosti NAY, je možnosť urobiť tento krok kedykoľvek počas plynutia záručnej doby. Zákazníci si takto môžu záruku predĺžiť o 1 až 3 roky.
„Dávame našim zákazníkom 2 roky na to, aby sa rozhodli, či im postačí záručná doba, na ktorú majú nárok zo zákona alebo si ju chcú predĺžiť. Zároveň je na ich rozhodnutí aj to, o aký čas navyše chcú záruku predĺžiť. Bez ohľadu na to, kedy si záruku predĺžia, dodatočný čas sa začne počítať až po skončení štandardnej záruky,“ povedal Michal Halás, koordinátor marketingu a služieb zákazníkom NAY.
Na jej vybavenie zákazníkovi stačí doklad o zaplatení tovaru, prípadne klubová karta NAY Extra, ak ju pri nákupe použil. Ako M. Halás dodal, predĺžená záruka kryje rovnaké poruchy, ktoré vzniknú na tovare bežným používaním, ako zákonná záruka a je možné ju uplatniť pri takmer každom tovare v hodnote od 49 do 3 000 €. Pri poruche stačí zavolať na infolinku 02/44 555 444 ohľadne ďalšieho postupu.
že prví na trhu ? to aký dement písal ???