O2 ohlásilo ďalší významný míľnik vo svojej vyše 11-ročnej histórii. Už v prvej polovici septembra prekročil mobilný operátor dvojmiliónovú hranicu zákazníkov. Aktívnym dvojmilióntym zákazníkom O2 sa stal majiteľ už vynoveného Zlatého O2 Paušálu.
„Pri vstupe na trh pred vyše 11-timi rokmi sme o 2 miliónoch zákazníkoch neuvažovali ani v našich najodvážnejších interných plánoch. S revolučnými krokmi na telekomunikačnom trhu, ktoré odštartoval program O2 Fér, sme však získavali dôveru, že je niečo také možné aj pri plne saturovanom trhu,“ teší sa z úspechu generálny riaditeľ O2 Peter Gažík.
9 vecí, ktoré ste o O2 doteraz nevedeli
Najčastejším zákazníkom O2 je Peter z Bratislavy, pričom navštevuje v poslednom roku predajňu v Košiciach, cez mobil si platí lístky na MHD a kupuje si telefón značky Huawei.
- Najčastejším krstným menom zákazníkov O2 je Peter (57 205), po ktorom nasledujú Jozefovia (49 143) a Márie (49 074)
- Najviac zákazníkov z rezidenčného segmentu je z Bratislavy, po ktorom nasledujú zákazníci z Košíc a Prešova
- Najnavštevovanejšia predajňa O2 je košický Aupark
- Najobľúbenejšími telefónmi v tomto roku sa stali Huawei P20 Lite, Samsung Galaxy J5 a Honor 9 Lite
- Najviac zákazníkov si doteraz prenieslo do O2 číslo z Orangeu (576 tis.) a Telekomu (447 tis.)
- Najčastejšie si ľudia kupujú cez telefón cestovné lístky na MHD
- Za hranice Slovenska vycestuje najviac zákazníkov O2 do Českej republiky, po nej cestujú zákazníci radi aj do Rakúska a Nemecka
- Najviac dát minú zákazníci na videá z Youtube (priemerne 23% objem dátovej prevádzky)
- Najobľúbenejším videom O2 na Youtube je „Čo robiť, keď internet ide pomaly“, pričom najviac videní mal reklamný spot „Ak vášmu telefónu niečo chýba, príďte si pre Honor 10“