Vyzerá to tak, že Instagram pracuje na novom spôsobe, ako spraviť popisy našich príspevkov na tejto populárnej sociálnej sieti o niečo viac prehľadnejšími. Tým spôsobom je „skrytie“ hashtagov do vlastnej sekcie.
Ako prvý na túto zmenu upozornila Jane Manchun Wong, prieskumníčka aplikácií, prostredníctvom Twitteru.
Instagram is testing the ability to add hashtags to posts without including it in the post caption pic.twitter.com/OhQn0xcCuw
— Jane Manchun Wong (@wongmjane) September 20, 2018
Na obrázku môžeš jasne vidieť novú sekciu „Add Hashtags“, v ktorej môžeš vyhľadať všetky možné hashtagy a následne ich aj priradiť k tvojmu príspevku.
[irp]
To však nie je jediná pikoška, na ktorú Wong poukázala. Instagram totiž zrejme plánuje zaviesť ešte jednu funkciu, ktorá umožní používateľovi vybrať, v akých oblastiach bude jeho príspevok viditeľný. Ide o vylepšenie, ktoré sa náramne hodí veľkým firmám snažiacim sa pretlačiť svoje služby na konkrétne trhy.
Instagram is testing geofencing posts and stories.
It allows creators to limit the specific countries where their content will be visible. pic.twitter.com/rRE24BPnkj
— Jane Manchun Wong (@wongmjane) September 20, 2018
Obidve funkcie sú však zatiaľ vo fáze testovania a dokonca ani nie je potvrdené, či sa ich vôbec niekedy dočkáme. Pevne však veríme, že áno.