Aktualizované 9.8 o vyjadrenie ZSSK.
Ak sa v týchto dňoch snažíš kúpiť lístok na vlak cez internet, pravdepodobne si si dobre zanadával. Web Železničnej spoločnosti Slovenska, ZSSK, má totiž problém so svojou webstránkou.
„Spomalenie webu sme si všimli prvýkrát pred pár dňami, no čakali sme, že ide o krátkodobú záležitosť. Situácia sa výrazne nezlepšila ani dodnes,“ vysvetľuje jeden z frustrovaných čitateľov.
Pomalé načítavanie si môžete všimnúť pri všetkých krokoch objednávania a teda od vyhľadania spoja až po platbu. TECHBYTE už kontaktoval spoločnosť ZSSK, ktorá mu však doteraz neposkytla vyjadrenie.
Pri redakčnom teste sa web správal sporadicky. Raz sa mu podarilo vyhľadať spoje takmer okamžite, inokedy sme si zas počkali aj 30 sekúnd. Nepomohla pritom ani zmena operátora či obmena desktopu za mobilné zariadenie.
Viac informácií prinesieme hneď ako to bude možné. Zatiaľ nám môžeš dať vedieť či máš s webom podobné problémy.
ZSSK: Problémy nie sú u nás ale u dodávateľa
„Informačná webová stránka ZSSK prešla v priebehu posledného polroka celkovou rekonštrukciou a naďalej sa pracuje na ďalších úpravách a zmenách. Na tomto webe sme nezaznamenali žiadne dlhšie načítavanie podstránok. Práve naopak, odkedy sme od spoločnosti, ktorá sa nám starala o redizajn webu, prevzali webovú stránku ZSSK do vlastnej správy, jej užívatelia môžu vidieť, že došlo k výraznému zlepšeniu v dizajnovej úprave stránky, ako aj v odozve a rýchlosti načítavania jednotlivých podstránok,“ vysvetľuje hovorca Železničnej spoločnosti Slovensko, a.s., Tomáš Kováč.
„V súčasnej dobe prebiehajú dôležité zmeny v rámci online predajného systému iKVC (jeho dodávateľom a prevádzkovateľom je spoločnosť DXC), ktorý je však absolútne nezávislý od informačného webu. Je možné, že z tohto dôvodu sa niektorým cestujúcim vo výnimočných prípadoch stránka na online nákup cestovných dokladov načítavala dlhšie, za čo sa cestujúcim samozrejme, ospravedlňujeme. Aktuálne prebieha proces finálnej fázy a pilotná prevádzka nového responzívneho e-shopu ZSSK a mobilnej aplikácie Ideme vlakom, ktoré predstavíme verejnosti už čoskoro,“ doplnil Kováč.
[poll id=“94″]
Za čitateľský tip ďakujeme.
Keď som chcel vrátiť lístok tak mi to načítavalo pár minút a po čase mi vyhodilo že lístok s takým číslom neexistuje…