Služby pre prehrávanie hudby sú čoraz populárnejšie všade vo svete. Veľké spoločnosti sa svojim zákazníkom snažia ponúknuť čo najviac albumov a pesničiek, za čo najrozumnejšiu cenu.
Teraz to vyzerá tak, že vďaka kvalitnej integrácií Apple Music do ekosystému amerického výrobcu nastal v Cupertine čas na úspech.
Apple totiž na pôde Spojených štátov poráža najpopulárnejšiu a najznámejšiu streamovaciu službu, Spotify. Analytici tento deň predpovedali ešte vo februári a tak sa aj stalo. Apple má byť podľa analytikov „o vlas“ pred Spotify, no táto medzera sa má pomaly ale isto rozširovať. Len pre predstavu, Spotify každý mesiac narastie o 2 %, zatiaľ čo Apple Music sa medzimesačne zväčšuje o 5 %.
Spotify je však aj naďalej lídrom na globálnom trhu. Za jeho služby si každý mesiac platí 70 miliónov ľudí, ďalších 90 miliónov účtov Spotify používa zadarmo. Apple má „len“ 45 miliónov platiacich zákazníkov a 5 až 10 miliónov skúšobných účtov.