V obľúbených príbehoch na Instagrame sa toho dá vidieť veľa a po novom to budú aj reklamy na rôzne produkty. Facebook ako vlastník tejto sociálnej siete rozširuje možnosti propagácie pre firmy.
Instagram Stories na dennej báze sleduje asi 300 miliónov užívateľov. Údaj pochádza ešte z novembra minulého roka a v súčasnosti je pravdepodobne ešte vyšší. Obrovský počet aktívnych sledovateľov je skvelou pôdou pre nový typ reklamy, ktoré môžu využiť takzvané biznis účty, teda rôzne firmy, e-shopy a podobne.
V príbehoch môžete po novom natrafiť na nálepky zobrazujúce ikonu nákupnej tašky. Ak vás príspevok zaujal a na nálepku nákupnej tašky ťuknete, zobrazí sa vám fotografia produktu, napríklad topánok, stručný popis a presmerovanie do internetového obchodu.
Aj keď nové typy reklám užívatelia väčšinou nevítajú s otvorenou náručou, tento spôsob nemusí byť až taký otravný. Ak sledujete iba svojich priateľov a žiadne značky a firmy, s nálepkou nákupnej tašky sa takmer vôbec nestretnete.
Naopak, ak sledujete svoju obľúbenú značku obuvi, elektroniky, športových potrieb a tak podobne, nákupná nálepka sa vám príbehoch pravdepodobne objaví. Pokiaľ sledujete naozaj iba tie značky, ktorých produkty využívate a nie je ich veľa, nálepky sa vám zobrazia sporadicky môžu ponúknuť niečo, o čo máte skutočne záujem.
Instagram Stories sledujú hlavne mladšie ročníky, pre ktoré je online nakupovanie prirodzenejšie. Propagačné nálepky tak môžu byť efektívne.