Samsung nám po novom zjednodušil pozáručný servis svojich prémiových modelov, ktoré sú súčasťou modelového radu Galaxy S či Galaxy Note. Ak vám už prepadla záruka a máte rozbitý displej, nevadí, pretože kuriér poň príde aj tak.
Stačí iba vytočiť príslušné telefónne číslo (SR 0800 66 53 77, ČR 800 66 53 77) a dohodnúť sa na mieste či čase vyzdvihnutia pokazeného elektronického zariadenia. Netreba teda chodiť do žiadneho servisu, ani nič podobné. Všetko dôležité zabezpečí prémiový servis juhokórejského giganta. Samozrejme, za určitý príplatok.
„Cena tohto prémiového servisu je v prípade mimozáručných opráv 16 eur. V prípade záručných opráv tak naďalej platí, že je táto ojedinelá služba zdarma,“ informuje Samsung, pričom dodáva, že treba počítať s dodatočnou platbou za realizáciu diagnostiky a zistenie príčiny problému. Avšak iba v tom prípade, že „zákazník nebude u mimozáručnej opravy súhlasiť po zaslaní cenovej kalkulácie s opravou – teda k oprave z dôvodu rozhodnutia zákazníka nedôjde, zaplatí navyše 7,50 eur za urobenú inšpekciu – teda diagnostiku a zistenie poruchy“.
Dostane náhradu
Zákazník, ktorý požiada o servis smartfónu, dostane navyše dočasnú náhradu, aby nemusel uberať zo svojich nárokov a používať záložný kúsok zväčša s citeľne slabšou hardvérovou výbavou. Samsung mu totiž počas celej doby poskytne niektorý zo špičkových high-end modelov.
„Na stretnutí zákazník odovzdá vodičovi svoj prístroj, vodič následne zapožičia po dobu opravy náhradný telefón z prémiového radu S či Note (podľa dostupnosti). Za telefón sa zákazník zaručí čiastkou podľa typu telefónu od 330 do 550 eur, ktorá mu bude do doby vrátenia zablokovaná na jeho platobnej karte. Po ukončení opravy dispečer Moje Galaxy infolinky kontaktuje zákazníka a dohodne sa s ním na odovzdaní opraveného a vyzdvihnutí zapožičaného prístroja.“