Počet predaných smartfónov z radu P20, ktorý bol predstavený 27. marca 2018 v Paríži, prekonal v strednej a východnej Európe a severských krajinách stotisícovú hranicu. Oznámila to Huawei Consumer Business Group, spotrebiteľská divízia spoločnosti Huawei.
Toto číslo pre tretieho najväčšieho výrobcu smartfónov na svete predstavuje nový rekord. Modelovému radu P20 sa za jeden mesiac od vstupu na trh v predajoch podarilo prekonať svojich predchodcov zo série P.
[irp posts=“26136″ name=“RECENZIA Huawei P20 Pro: Narodil sa nový kráľ!“]
Koncom marca tohto roka predstavila spoločnosť Huawei v parížskom Grand Palais nové vlajkové modely Huawei P20 a Huawei P20 Pro. Druhý menovaný zastáva pozíciu top modelu a zároveň je prvým smartfónom na svete s trojitým fotoaparátom. Oba telefóny sa krátko po svojom uvedení vďaka svojim technickým parametrom, štýlovému dizajnu a výkonnému fotoaparátu s umelou inteligenciou, stretli s pozitívnymi ohlasmi odborníkov i spotrebiteľov.
Mimoriadnu kvalitu fotoaparátu pri oboch modeloch potvrdilo tiež umiestnenie v prestížnom nezávislom rebríčku DxOMark. Huawei P20 Pro so 109 bodmi v ňom obsadil prvú priečku a model P20 so ziskom 102 bodov sa umiestnil hneď na druhom mieste, pričom oba smartfóny ako prvé v histórii získali trojciferné hodnotenie. Huawei P20 Pro tiež získal prestížnu cenu TIPA Award, ktorá každoročne v niekoľkých kategóriách oceňuje najlepšie produkty z oblasti fototechniky.
Dosiaľ najsilnejšia vlajková loď
Čísla ukazujú, že stávka na špičkový fotoaparát, prvotriedne spracovanie a svižný procesor sa vyplatila. Huawei P20 Pro stihol počas prvých štyroch týždňov v predajoch prekonať svojho predchodcu, minuloročný model Huawei P10 Plus, a to rovno sedemnásťkrát.
Najviac smartfónov sa zatiaľ predalo v Poľsku, Nórsku, Švédsku a Rakúsku a dopyt po nových vlajkových modeloch Huawei stále stúpa. To platí aj pre Slovenskú republiku, kde model P20 Pro už počas predobjednávok prekonal všetky úspechy predchádzajúcich modelov.
„Náš oficiálny e-shop Vmall zaznamenal nový rekord, keď nám prvých 10 sekúnd predaja radu P20 prinieslo zisk vo výške 100 miliónov čínskych juanov. Mimoriadne vysoké predaje naprieč krajinami vrátane Českej republiky a Slovenska potvrdzujú stúpajúcu dôveru spotrebiteľov v produkty Huawei a odmeňujú našu snahu vyvíjať inovatívne smartfóny so špičkovými funkciami, ktoré uspejú aj u najnáročnejších užívateľov,“ hovorí Rex Liu, riaditeľ divízie Huawei Business Consumer Group pre Českú republiku a Slovensko.
Cieľom smartfónov z radu Huawei P20 je inšpirovať používateľa k tomu, aby naplno rozvinul svoj potenciál nielen na poli fotografie. Vďaka inovatívnym funkciám, prvotriednemu fotoaparátu a umelej inteligencii majú na to tie najlepšie predpoklady. Mobilné zariadenia Huawei sú konštruované tak, aby svojim majiteľom nielen uľahčovali každodennú komunikáciu, ale aj v mnohých ohľadoch spríjemňovali a zlepšovali život.