V pôsobisku výskumu a vývoja kórejskej spoločnosti LG došlo k otvoreniu nového oddelenia, ktoré sa bude špecializovať výhradne na softvérové inovácie. Divízia Software Upgrade Center sa zameria na aktualizácie.
Nové centrum bolo navrhnuté tak, aby mohol výrobca poskytovať zákazníkom po celom svete rýchlejší a aktuálnejší operačný systém pre smartfóny, ako aj aktualizácie softvéru.
Aktualizácie smartfónov s operačným systémom stále nie sú také, aké by si ich užívatelia predstavovali. Výnimkou sú snáď iba smartfóny s čistým operačným systémom Android ako Google Pixel, či zariadenia z Android One kategórie.
Verzia Android Oreo beží iba na 1,1 % zo všetkých aktívnych smartfónov s OS Android. Údaj pochádza z februára a čerstvejší zatiaľ dostupný nie je. Cieľom spoločnosti LG je nájsť konkurenčnú výhodu pred krajanským konkurentom Samsung, ktorý dlhoročne veľmi úspešne predáva svoje vlajkové lode.
Výrobca hovorí, že nové softvérové centrum zabezpečí zákazníkom konzistentnú užívateľskú skúsenosť prostredníctvom nepretržitého testovania softvéru a hardvéru.
„Súhra popredajnej podpory s potrebami zákazníkov je najvyššou prioritou spoločnosti LG“, povedal Jo Seong-jin, riaditeľ LG Electronics. Výrobca chce inováciami dokázať, že smartfóny LG majú dlhú a spoľahlivú životnosť.
Prvý výsledok práce nového centra sa hneď dotkne vlaňajšieho modelu LG G6. Aktualizácia na Android Oreo sa začne šíriť už tento mesiac v domovskej Južnej Kórei.
[irp posts=“26388″ name=“Toto je nová vlajková loď LG G7. Predstavenie sa odohrá začiatkom mája v New Yorku“]
Zatiaľ ťažko povedať, či intenzívne zameranie na softvérové inovácie a aktualizácie priláka do vlajkovej kategórie LG nových zákazníkov. Konkurencia je silná a tá má pre potencionálnych zákazníkov tiež svoje argumenty.
Kým trh ukáže, ako sa nový prístup osvedčil, pripraviť sa môžeme na premiéru nového vlajkového modelu LG G7 ThinQ, ktorý uvidíme 2. mája v meste New York.