Huawei o možnosti implementácie výrezu v displeji do smartfónu vedel poriadne dávno. Čínska spoločnosť sa k tomuto ťahu odhodlala až pri tohtoročnej vlajkovej lodi. Šéf mobilnej divízie, Li Changzhu, prezradil, že spoločnosť možnosť implementácie preberala niekoľko rokov.
Ďalší predstaviteľ Huawei zas dodal, že vo firme mali viesť debaty týkajúce sa výrezu „tri až štyri roky“ pred uvedením Huawei P20 Pro. Tu je pekne vidieť, ako ďaleko dopredu sa pripravuje stratégia a nové technológie. Neskôr však výrez v displeji nepredstavili, keďže, ako pán Li opisuje, „Huawei bol vtedy konzervatívna a opatrná spoločnosť“.
[irp posts=“26136″ name=“RECENZIA Huawei P20 Pro: Narodil sa nový kráľ!“]
Niet sa čomu čudovať. Výrobca sa vtedy ešte len udomácňoval na niekoľkých kľúčových trhoch. Pred štyrmi rokmi nebol tak populárny ani na Slovensku, nemal potrebnú infraštruktúru a postupy pre úspešné podporenie predajov takto odlišného zariadenia.
Chyby z minulosti sa nebudú opakovať
V budúcnosti by sa mal prístup spoločnosti zmeniť. Pán Li poznamenal, že Huawei už nie je zelenáčom a že si už nenechá ujsť tak dobré príležitosti, akým bol výrez v displeji. Príkladom toho, že sa Huawei nebojí experimentovať je nové „Twilight“ prevedenie Huawei P20 Pro. Ide o krásne spojenie dvoch farieb, ktoré tu ešte nebolo.
Spomenúť musíme aj trojitý fotoaparát, ktorý v testoch expertov doslova zničil konkurenciu. Tak či onak, firma teraz očakáva veľmi slušné predaje. Čínske vedenie hovorí o 20 miliónoch predaných kusoch v roku 2018, čo sa veľmi rýchlo môže stať skutočnosťou.