Podľa nových správ má Twitter pracovať na nových pravidlách týkajúcich sa zadávania reklamy ohľadom Bitcoinu a ďalších kryptomien. S informáciou prichádza server Sky News.
Sociálna sieť, ktorá je v zahraničí mimoriadne populárna, sa tak má pridať k ďalším veľkým technologickým menám ako Facebook či Google. Hlavným dôvodom zákazu reklám na kryptomeny sú obavy o ich zneužitie kyberkriminálnikmi.
Zaujímavým dodatkom je aj možný zákaz reklám na kryptoburzy, ktoré obchodníci využívajú pre nákup a predaj kryptomien. Zákaz by sa mal týkať aj tzv. ICO (Initial Coin Offering), čo vo voľnom preklade znamená prvému verejnému nákupu nových kryptomien.
Veľkí hráči na poli reklám sú jasne proti reklamám
Twitter by sa prístupom k reklamám na kryptomeny a burzy pridal k ďalším technologickým veľmociam ako Google, ktorý o podobných plánoch informoval len minulý týždeň. V jeho prípade by k zákazu v službe AdWords malo dôjsť od júna 2018.
[irp]
Rovnaké pravidlá od januára uplatňuje Facebook, ktorý svoje rozhodnutie odôvodnil ochranou svojich používateľov pred podvodníkmi.