Netradičné a kreatívne reklamné kampane sa často neobjavujú, no ak áno, väčšinou stoja za to. Výrobcovia inteligentných mobilných telefónov majú veľmi schopné marketingové oddelenia, ktoré vedia zabezpečiť dostatok pozornosti.
Huawei stupňuje propagačné aktivity na kľúčových trhoch, medzi ktoré patrí aj Európa, a to na margo očakávaného predstavenia nových vlajkových lodí. Huawei P20 a P20 Pro spoznáme 27. marca 2018.
Huawei predstavenie avizuje rôznymi heslami, ktoré by mali byť dobre viditeľné. Napríklad na obrovských pútačoch, ktoré sa vezú na korbe úžitkových vozidiel, a ktoré boli nakrátko pristavené pred hlavnými predajňami Apple a Samsung v Spojenom kráľovstve.
Aby toho nebolo málo, na chodníku pribudlo graffiti s poznámkou, že renesancia (fotografie) prichádza. Na výnimočné vlastnosti fotoaparátu upozorňujú aj spomínané pútače, ktoré tiež vyzdvihujú AI, kapacity umelej inteligencie.
Huawei sa samozrejme pri obchodoch Apple a Samsung nepristavil náhodou. Ide o dvoch najväčších výrobcov smartfónov na svete a tretie miesto patrí práve spoločnosti Huawei. Tá sa dlhodobo netají tým, že chce oboch rivalov v predajoch predbehnúť.
Všetky doteraz známe informácie o smartfónoch Huawei P20 a P20 Pro nájdete na tejto adrese.
Hnuj a vej ma nechava chladnym.