Keď nové zariadenie výrobcu čelí nejakému problému, je to vždy nepríjemný zážitok. O to viac, ak ide o vlajkový model. Práve do takejto situácie sa namočil Samsung s jeho novinkami – Galaxy S9 a S9+.
Hardvérovo nádherné zariadenia majú totiž problém s neposlušným softvérom. Samsung reaguje na niekoľko sťažností nespokojných majiteľov Galaxy S9 a S9+, ktorí nahlásili problém so snímačom odtlačkov prstov. Rovnaký problém sa nám podarilo replikovať aj na testovanom kuse S9+.
V čom je problém
Súčiastkou, ktorá hnevá, nie je nereagujúci displej ale snímač odtlačkov prstov, ktorý sem-tam prestane reagovať. Prejavuje sa to tak, že telefón nedokážete touto formou zabezpečenia odomknúť. Ak sa pokúsite otvoriť si nastavenia snímača odtlačkov, vyskočí na vás chyba informujúca vás o nutnosti reštartovať zariadenie.
[irp posts=“23586″ name=“VIDEORECENZIA: Týždeň som používal Samsung Galaxy S9+. Aký je a oplatí sa?“]
Musíme však podotknúť, že chyba sa vyskytla pred najnovšou aktualizáciou veľkou 242,97 MB. Chybu však potvrdil aj samotný Samsung, ktorý zároveň podotkol, že problémy so snímačom by mala vyriešiť práve aktuálne rozposielaná aktualizácia.
Ako si na tom ty? Ak vlastníš Galaxy S9 alebo S9+, všimol si si problémy so snímačom? Daj nám vedieť v ankete a diskusii nižšie!
[poll id=“22″]
Moj samsung s9 plus ma ten problem stale aj po aktualizacii restart nepomaha na chvilku dal som telefon aj do tovarenskych nastaveni pomohlo na 3 dni