O2 plánuje od piatka 16. februára od 22,00 hod. do soboty podvečer údržbu svojich systémov. Telekomunikačných služieb spojených s telefonovaním, posielaním správ, či využívaním dát sa plánovaná údržba systémov nijako nedotkne.
Naopak, zákazníci nebudú môcť v uvedenom čase využívať vybrané služby spojené s nastavením programov, či dobíjaním kreditu cez vybrané kanály.
Zákazníci budú môcť počas plánovanej údržby systémov využívať služby O2 spojené s telefonovaním, posielaním správ, či využívaním dát. Údržba sa však dotkne najmä portálu www.o2.sk, samoobslužnej zóny a aplikácie Moje O2, čím dôjde najmä k obmedzeniu aktivácií, deaktivácií a zmien služieb zákazníkov, či navyšovania kreditu prostredníctvom týchto nástrojov.
O2 preto odporúča všetkým zákazníkom využívajúcim služby predplatených kariet, aby sa na situáciu vopred pripravili. Zároveň však platí, že počas údržby si aj naďalej budú môcť dobiť svoj kredit prostredníctvom siete bankomatov, či dobíjacích kupónov. Rovnaký rozsah obmedzenia služieb sa dotkne aj zákazníkov operátora Tesco mobile.